جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات فنی شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی البرز رفع می شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور در دفتر سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بر توسعه همکاری‌های دو جانبه تاکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  در ابتدای این نشست صمیمی که عصر دیروز در دفتر سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری با حضور آزاده صومعه نشین و شمسی یوسفی کارشناسان اداره کل روابط عمومی استانداری برگزار شد، گزارشی از آخرین وضعیت فنی و اجرایی اداره کل و نیز شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز ارائه دادند.

علی طهرانی مقدم سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در این نشست با اشاره به برگزاری موفق نشست شورای اطلاع رسانی، شورای شورای فضای مجازی و نیز شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بر عزم جدی اداره کل روابط عمومی استانداری برای پیگیری مصوبات جلسات مورد اشاره از جمله تلاش برای رفع موانع و مشکلات فنی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در امر اطلاع رسانی خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز نیز با تقدیر و تشکر از روابط عمومی استانداری در راستای برگزاری نشست های تخصصی از جمله شورای فضای مجازی استان، بر توسعه مناسبات و همکاری های دوجانبه و نیز اهتمام جهت رفع دغدغه استاندار و رییس شوراهای تخصصی حوزه اطلاع رسانی، فضای مجازی و روابط عمومی تاکید کرد.

«مهدی یوسف زاده» ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان البرز در امر توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: در تلاش هستیم که یکی از شهرهای هوشمند کشور را به مرکزیت یکی از شهرهای استان راه اندازی کنیم.
وی افزود: استان البرز می تواند در حوزه توسعه دولت الکترونیک و مدیریت هوشمند پیشتاز و الگوی سایر استان ها باشد و اهتمام و برنامه ریزی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در همین راستا متمرکز شده است.

 در پایان این نشست مقرر شد راهکارهای رفع موانع و مشکلات فنی اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز خصوصا در فرآیند حضور در جنگ ترکیبی و رسانه ای و پاسخ گویی به موقع و پیش دستانه در پلتفرم های مختلف، توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، بررسی و زمینه های  آن فراهم شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات