پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در نشست هم‌اندیشی با معاونین سیاسی؛

مشکلات و چالش‌های شهرستان‌های البرز احصاء می‌شود

نشست هم اندیشی معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری  شهرستان تابعه استان با حضور معاون سیاسی استانداری البرز برگزار شد

به گزارش رمزگشانیوز؛  نشست هم‌اندیشی معاونین سیاسی شهرستان‌های تابعه استان به ریاست »مرتضی ولی پوری»  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی مدیران ستادی استانداری برگزار شد.

«مرتضی ولی پوری» اظهار داشت: این نشست‌ها به صورت دوره‌ای در مناطق دیگر استان تداوم خواهد داشت، مشکلات و مسائل شهرستان‌ها احصاء و مرتفع می‌شود.

معاون استاندار افزود: با توجه به اینکه ماموریت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... در معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی و دارای تنوع و پیچیدگی است از این رو ضرورت دارد به صورت دوره‌ای در خصوص بخش‌های مختلف و متعدد وظایف این حوزه با معاونان سیاسی گفت‌وگو و هم‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: با عنایت به اعلام رسمی شروع به کار مراحل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور از هم اکنون تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف را در پیش خواهیم گرفت و دیدگاه‌ها و پیشنهادهای فرمانداران و معاونان سیاسی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: در این نشست‌های هم‌افزایی و هم‌اندیشی در بحث‌های مختلف و تجربیاتی که معاونان دارند در اینجا به اشتراک گذاشته می‌شود.

ولی پوری با بیان اینکه هر کدام از معاونان گزارش‌ها و دیدگاه‌های خود را در حوزه‌هایی که مسئولیت دارند، ارائه کردند، عنوان داشت: مشکلات و چالش‌های شهرستان‌ها را از طریق همین جلسات احصاء و در ستاد استانداری از طریق شخص  آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم  پیگیری می‌کنیم.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات