پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فاطمه منعمی:

شهرداری کرج باید پاسخگوی تذکرات شورای شهر باشد

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: علاوه‌ بر تذکرات شفاهی اعضای شورای اسلامی شهر تذکراتی را در جلسه رسمی به شهردار اعلام کرده‌اند که تاکنون ابتر مانده است؛ شهردار باید با حضور در صحن شورای اسلامی شهر توضیحات و پاسخ‌های لازم را در یکبازه زمانی مشخص اعلام کند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «فاطمه منعمی» در نطق پیش از دستور هشتاد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اظهار داشت: مدت ۱۰ ماه از زمان آغاز فعالیت شورای دوره ششم می‌گذرد و همکارانم در صحن شورای اسلامی شهر برخی از تذکرات را مطرح می‌کنند، اما این تذکرات همچنان ابتر مانده و پیگیری نشده است، لذا در تلاش هستیم تا این موارد پیگیری شود.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از زمان انتخاب شهردار، اعضاء شورای شهر تذکراتی دادند که پاسخ آنها ارسال نشده است؛ تا 5 تذکر عضو هم داشتیم که هیچ جوابی برای آن ارسال نشده است.

منعمی در بخش دیگری از سخنانش به تسریع در ارسال لایحه متمم بودجه اشاره کرد و افزود: ارسال لایحه متمم بودجه مربوط به آن چه که در تبصره 14 متمم بودجه 1401 بود و قرار شد به صورت لایحه و با جزئیات کامل به شورا ارسال شود.

وی ضمن انتقاد از نحوه توزیع سبد کالای پرسنل مجموعه مدیریت شهری اذعان داشت: توزیع سبد کالای پرسنل که چند وقت پیش در اختیار پرسنل قرار گرفت متاسفانه برخی قسمت‌ها طوری بوده است که از یک خانواده تا ده خانواده بیرون شهرداری که متعلق به خانواده شهرداری نیستند از آن بهره برده‌اند؛ لطفا بررسی دقیق انجام و با خاطی یا خاطیان این مسئله برخورد شود.

منعمی بیان کرد: 10 درصد بودجه فرهنگی شهرداری در خصوص توانمندسازی بانوان بدسرپرست و خودسرپرست اختصاص یافته که در موضوع همایش‌ها خرج شد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: تاکنون آمار رسمی نشان می‌دهد صد و پنجاه و پنج میلیارد کمک مالی به نهادهای دولتی شده است اما برای برقراری عدالت توزیعی برای پرسنل کلی اما و اگر را پیش می‌کشند، ارگان‌های دیگر پای خود را از شرح وظایف‌شان فراتر می گذارند و نه تنها تعامل با شورا ندارند بلکه عملاً در برخی موارد سنگ‌اندازی هم می‌کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات