یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آب و آلودگی‌های زیست محیطی در اولویت طرح‌های پژوهشی البرز قرار گرفت

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: پنج موضوع در اولویت طرح‌های پژوهشی این استان قرار گرفته که مهمترین آن آب و آلودگی‌های زیست محیطی است و از شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی درخواست ورود در این زمینه را داریم.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «عبدالرضا کریم پور» افزود: این اولویت‌های پژوهشی شامل آب، آلودگی‌های محیط زیست، فاضلاب، فرونشست زمین و ریزگردها هستند.

وی بیان کرد: بنابراین در صورت ورود شرکت‌های دانش بنیان در طرح‌های پژوهشی با این موضوعات سازمان مدیدیت و برنامه‌ریزی استان البرز حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

کریم‌پور گفت: چنانچه این شرکت‌ها بتوانند راه حل‌های عملی برای این موضوعات تهیه کنند از طریق ارتباط صنعت با این مراکز و شرکتها‌، با استفاده از روش‌های نوین تامین مالی آمادگی حمایت و استفاده از دستاوردهای این مجموعه ها را داریم.

وی یادآورشد: امسال سهم اعتبارات دانش بنیان استان البرز ۵۷ میلیارد بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ شده در قالب کمک‌های فنی و اعتباری برای استفاده از خدمات و کالاهای شرکت‌های دانش بنیان عمل کنند.

وجود ۳۰ شرکت دانش‌بنیان در بخش کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی، ۳۹ شرکت دانش بنیان دارویی و فرآوری پیشرفته، ۶۳ شرکت دانش‌بنیان سخت افزارهای برق و الکترونیک از بسترهای مناسب دانش‌بنیان در البرز به شمار می‌روند.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات