جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز:

رعایت آیین نامه‌های حفاظت و بهداشت عمومی محیط کار الزامی است

مدیرکل کار استان از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فنی مهندسی بهداشت حرفه‌ای، مرکز تخصصی طب کار و معاینات بدو استخدام در کمالشهر بازدید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در شهر کمالشهر از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بهداشت حرفه‌ای کار، مرکز تخصصی طب کار و معاینات بدو استخدام بازدید و با کارکنان و مدیران مجموعه های تخصصی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تاکید بر رعایت آیین نامه‌ها، ضوابط و قوانین مربوط به بهداشت حرفه‌ای محیط کار و کارگری گفت: الزامات قانونی فراوانی برای ارتقای سطح ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و همچنین بهداشت محیط کار در جامعه کار و تولید پیش‌بینی شده است و غفلت از هرکدام از آنان موجب بروز خسارت‌ها به فعالان جامعه کار تولید خواهد شد.
 
«عبدالله دارایی» در ادامه گفت: کنترل‌های دوره‌ای مربوط به مسائل ایمنی و بهداشت محیط کار از الزاماتی است که مدیران و صاحبان صنایع و کارفرمایان در محیط‌های فعالیتی خود باید رعایت کنند و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تخصصی بهداشت حرفه‌ای کار هم باید با دقت تمام نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اقدام کنند.
 
وی با اشاره به مواد مصرح آیین‌نامه حفاظت و بهداشت عمومی کارگاه‌ها گفت: انتظار من این است که کارفرمایان محترم قبل از ورود ناظرین و بازرسان و کارشناسان ایمنی و بهداشت محیط کار خود نسبت به ارزیابی محیط‌های کار خود اقدام کنند. مواد 15 ، 16، 21، 40 و 45، 61، 79 آیین نامه حفاظت و بهداشت عمومی کارگاه‌ها بهترین راهنما برای کارفرمایان و صاحبان صنایع و تولیدکنندگان در رعایت اصول حفاظت و بهداشت عمومی کارگاه های تولید و کار است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات