چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

بازدید سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری از خبرگزاری ایرنا و روزنامه‌های پیام آشنا و پیام زمان

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز گفت: به طور قطع تمامی رسانه‌های استان در راستای انعکاس عملکرد و کارآمدی نظام، بازوان توانمند مدیران محسوب می‌شوند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علی طهرانی مقدم در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا و سرپرستی روزنامه‌های سراسری پیام زمان و محلی پیام آشنا که روز دوشنبه صورت گرفت، ضمن تقدیر از همراهی‌های اکبر بهاروند به عنوان مدیر و مجموعه خبرنگاران ایرنا و محمود حیدری به عنوان مدیر و مجموعه خبرنگاران و روزنامه نگاران پیام زمان و پیام آشنا، به همایش مدیران روابط عمومی‌ها و تکالیف محوله رییس جمهور اشاره کرد و افزود: پیوست رسانه‌ای برای تمامی اقدامات و پروژه‌ها، بهره گیری از نیروهای متخصص در امر اطلاع رسانی، تامین امکانات و زیرساخت‌های تولید محتوا و روایت گری پیشرفت‌ها و امیدآفرینی مهمترین محور مباحث این همایش بود.

وی ادامه داد: به طور قطع تمامی رسانه‌های استان در راستای انعکاس عملکرد و کارآمدی نظام، بازوان توانمند مدیران محسوب می‌شوند.

طهرانی مقدم گفت: در جغرافیای استان البرز ظرفیت‌هایی وجود دارد که برای استان مزیت نسبی بشمار می‌روند ولی در مقایسه با سایر استان‌ها می‌توان مزیت مطلق دانست چراکه برخی ها از کمترین امکانات، بیشترین بهره برداری را دارند.

وی افزود: البرز علیرغم بار سنگین مسئولیت همسایگی با پایتخت، رشد روز افزون جمعیت و موقعیتی استراتژیک در کشور، سهم ناچیزی از بودجه را به خود اختصاص داده که این امر از بدو تاسیس استان مورد کم توجهی قرار گرفته است.

این مسئول گفت: بر این اساس البرز در بسیاری از سرانه‌ها و زیرساخت‌ها با عقب ماندگی جدی مواجه است، موضوعی که دکتر عبداللهی استاندار البرز به صورت ویژه مورد بررسی و اقدام قرار داده‌اند.

وی ضمن تشریح برنامه‌های استاندار البرز در خصوص ارتقا زیرساخت‌های استان از رسانه‌ها خواست که در این راستا همراه باشند و به بررسی اقدامات و مقایسه عملکردهای صورت گرفته بپردازند.

در این نشست ها که به صورت جداگانه در دفاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و سرپرستی روزنامه‌های سراسری پیام زمان و محلی پیام آشنا، مدیران و خبرنگاران نیز نظرات خود را در راستای پیشرفت جایگاه رسانه و ضرورت همراهی مدیران در انعکاس اخبار بیان کردند.
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات