شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاهم‌نامه همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با سازمان کیوکوشین کشور

به منظور حمایت از اشتغال و ارتقاء رفاه اجتماعی و ایجاد خود اتکایی برای سطوح مختلف جامعه در قالب ایجاد و توسعه تعاونی‌ها، تفاهم‌نامه فی ما بین سازمان کیوکوشین و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ساماندهی متقاضیان تشکیل تعاونی از بین جامعه هدف گروه‌های ورزشی، رزمی، رسانه‌ای، تولید کنندگان، مربیان، داوران در ارتقاء سطح زندگی جامعه ورزشی منعقد شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در اجرای سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و به منظور حمایت از اشتغال و ارتقاء رفاه اجتماعی و ایجاد خود اتکایی برای سطوح مختلف جامعه در قالب ایجاد و توسعه تعاونی‌ها، تفاهم‌نامه فی ما بین سازمان کیوکوشین W.A.F ج . ا . ایران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به منظور بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های بین سازمان کیوکوشین W.A.Fج . ا . ایران و اداره کل در ساماندهی متقاضیان تشکیل تعاونی از بین جامعه هدف گروه‌های ورزشی، رزمی، رسانه ای، تولید کنندگان، مربیان، داوران در ارتقاء سطح زندگی جامعه ورزشی منعقد شد. 
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: ایجاد زمینه‌های همکاری برای تشکیل و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق نقش 25 درصدی تعاونی‌ها در اقتصاد کشور و کمک به ایجاد بستر‌های مناسب برای استفاده از حمایت‌های دولت و سازمان کیوکوشین در جهت سازماندهی و گسترش فعالیت تعاونی‌ها و همچنین افزایش مشارکت افراد مختلف جامعه هدف  در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی از جمله موضوعات مربوط به این تفاهم‌نامه بود. 
 
عبدالله دارایی در ادامه گفت: شناسایی و معرفی متقاضیان تشکیل تعاونی از بین جامعه هدف اعضای گروه‌های ورزشی، رزمی، رسانه‌ای، تولید کنندگان و مربیان ، داوران و حفاظت شخصی و قرار دادن امکانات فضای آموزشی و احصاء و اعلام دوره‌های آموزشی مورد نیاز و همکاری در برپایی نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و سمینارها از جمله تعهدات سازمان کیوکوشین ج . ا . ایران بود و اقدام برای تشکیل شرکت‌های تعاونی، ارائه آموزش‌های لازم در زمینه نحوه تشکیل تعاونی و قانون مقررات بخش تعاون، اعطای تسهیلات از محل‌های مختلف اعتباری به تعاونی‌هایی که تشکیل می‌شوند و همکاری در برپایی نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و سمینار ها نیز از تعهدات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز بود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات