یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

بارش برف در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محورهای چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علی زندی‌فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس به صورت روان در جریان بوده و این محور دارای بارش برف و باران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال متذکر شد: این محور نیز دارای بارش برف و باران است.

 رییس پلیس راه البرز نیز  از بارش برف و باران و خطر لغزندگی در آزادراه های این استان خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ‌ پیمان کرمی اظهار داشت: اکنون این بارش ها در محدوده آزادراه کرج - قزوین به صورت برف و دربقیه مسیر به صورت باران است که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی اضافه کرد: برخورد چهار دستگاه خودرو در خط شمالی آزادراه کرج- قزوین سبب ترافیک سنگین در این محور شده و اکنون این ترافیک از پل حصارک تا بهشت سکینه ادامه دارد که ماموران پلیس راه مشغول پاکسازی ترافیک هستند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر تردد در تمام راه های استان البرز به استثنای محور جدید هشتگرد - طالقان جریان دارد.

رییس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، لوازم ایمنی، سوخت کافی، مواد غذایی و سایر نیازها از جمله موارد ضروری برای سفر است که مسافران باید به آنها توجه کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات