دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

غفاری خبر داد؛

توسعه و تقویت بخش خصوصی از مهمترین برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای البرز است

پنجمین جلسه هیئت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان در سالجاری با حضور «بهزادغفاری» مدیرکل، معاونین، رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی، نمایندگان کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان و اعضای هیئت نظارت در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این جلسه، یکی از کم هزینه‌ترین و سهل الوصول ترین راه‌ها برای دستیابی به تخصص مناسب را آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عنوان و اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با ارائه آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی به اقشار مختلف در واقع به دنبال افزایش سطح مهارت‌ها در جامعه است.

«بهزاد غفاری» تقویت بخش خصوصی و توجه به اهمیت نقش آموزش‌های فنی و مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار را از مهمترین اهداف تشکیل جلسات هیئت نظارت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم و خطیر آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، تامین بخش اعظم نیروهای ماهر و متخصص در حرفه‌های مختلف مورد نیاز بازار کار است  که انتظار داریم بر اساس تکنولوژی‌های نوین و نیاز مهارتی جامعه، بخش خصوصی به ایفای نقش محوری خود بپردازد.

در پنجمین جلسه هیئت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان البرز به 33 مورد درخواست از جمله تأسیس شعبه، افزایش حرفه، استفاده از فضای مشترک، انتقال و تمدید رسیدگی شد.

شایان ذکر است: بیش از 450 موسسه کارآموزی و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان به ارائه آموزش‌های مهارتی می‌پردازند.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات