شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس بسیج رسانه البرز خبر داد:

برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در البرز

رئیس بسیج رسانه البرز از برگزاری چهارمین جشنواره استانی ابوذر در دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ ابراهیم نوروزی فر در نشست خبری پیش از ظهر امروز با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره استانی ابوذر گفت: خوشبختانه سازمان بسیج رسانه البرز از لحاظ برگزاری جشنواره ها و اجرای برنامه های فرهنگی در کشور زبانزد است و امیدواریم بتوانیم با کمک اصحاب رسانه، بسیج رسانه استان را به یک برند تبدیل کنیم.

وی در خصوص اهداف برگزاری جشنواره گفت: تولید محتوا و حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در برابر هجمه های دشمن، مقابله با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی و رسانه ای دشمن، حمایت از تولیدات فاخر رسانه ای و تقویت روحیه ی خودباوری اصحاب رسانه، از اهداف برگزاری چهارمین جشنواره ابوذر است. لازمه ی این امر نیز توسعه ی جبهه رسانه ای انقلاب و تولیدات پیام هایی است که در این زمینه وجود دارد. در همین راستا برگزاری جشنواره ی تخصصی ابوذر بستر مناسبی برای توسعه ی این مهم ایجاد خواهد کرد.

رئیس بسیج رسانه البرز در بخش دیگری از سخنانی گفت: حمایت از تولیدات فاخر رسانه ای استان یکی از مهمترین اهداف برگزاری چهارمین جشنواره ابوذر است.

این مسئول در خصوص محورهای چهارمین جشنواره ابوذر گفت: دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، موضوعات آزاد اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و محرومیت زدایی، موضوعات چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر و گام دوم انقلاب بخش ویژه این جشنواره است. آثار ارسالی باید در موضوعات اصلی جشنواره و در قالب های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، مقاله، عکس و موشن گرافی باشد. شرکت کنندگان در تعداد ارسال آثار محدودیتی ندارند. علاقمندان و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا تاریخ دهم دی ماه به دبیرخانه جشنواره ابوذر به آدرس چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، سازمان بسیج رسانه البرز ارسال کنند.

نوروزی فر در پایان گفت: علاقمندان و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا تاریخ دهم دی ماه به دبیرخانه جشنواره ابوذر به آدرس چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، سازمان بسیج رسانه البرز ارسال کنند. آثار ارسالی باید از تاریخ 30 آذر 97 تا دهم دی ماه 98 در یکی از رسانه های مکتوب و یا سایت ها و پایگاه های خبری منتشر شده باشد.

انتهای پیام/

 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات