شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار؛

مدیریت شهری کرج بازارچه دائمی عرضه محصولات خانگی ایجاد کند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت: حمایت از کسب و کارهای خانگی و نوپا در اولویت مدیران سازمانی قرار گیرد و علاوه بر نمایشگاه‌های موقت، نمایشگاه‌های دائمی توسط مدیریت شهری ایجاد شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علیرضا رحیمی» در بازدید از اولین نمایشگاه بانوان کارآفرین استان البرز گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج باید در خصوص حمایت از زنان کارآفرین و تولیدات زنان کارآفرین فعال‌تر باشد و به منظور حمایت از این قشر و زنان سرپرست خانوار بازارچه دائمی ایجاد کند.

 رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا ضمن بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرج آمادگی حمایت از اینگونه مشاغل و افراد را تمام و کمال دارد، افزود: فرهنگسراها یکی از محل‌های آموزش مشاغل خانگی و همچنین تولیدات خانگی است که باید سازمان نسبت به اختصاص ویژه یکی از فرهنگسراهای سطح شهر به عنوان آموزش و همچنین نمایشگاه دائمی عرضه محصولات خانگی اقدام شود.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگوی صمیمانه با بانوان کارآفرین حاضر در نمایشگاه و شنیدن دغدغه‌هایشان عنوان کرد: در بازدید از این نمایشگاه مشاهده شد که برخی در خانه خود نسبت به تولیدات با کیفیت و طبیعی را با قیمت مناسب عرضه می‌کردند که با حمایت بیشتر مجموعه مدیریت شهری باید گام‌های بهتری درخصوص حمایت از موضوع کارآفرینی، توانمندسازی بانوان و کسب و کارهای خانگی برداشته شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورا شهر با اشاره به اهمیت نقش موثر بانوان در جامعه و از سویی حمایت از ایده‌ها، تلاش‌ها و مهارت‌های مختلف آنان در شهر کرج گفت: حمایت از کسب و کارهای خانگی و نوپا در اولویت مدیران سازمانی قرار گیرد و علاوه بر نمایشگاه‌های موقت، توسط مدیریت شهری نمایشگاه‌های دائمی در شهر کرج ایجاد شود.

لازم به ذکر است نمایشگاه بانوان کارآفرین البرز با حضور برندهای مختلف و تولیدکنندگان مطرح در عرصه حجاب و عفاف، چرم، بافتنی، سفال، محصولات دانش بنیان و بسیاری فعالین حوزه کارآفرینی از ۲۳ الی ۲۶ آذر ماه، از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در مجموعه میلاد شهرداری کرج میزبان مراجعان است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات