شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون وزارت جهاد کشاورزی :

ساخت واکسن رازی کووپارس نمونه موفق از مدیریت جهادی بود

معاون منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ساخت واکسن کرونا رازی کووپارس در شرایط حساس کشور در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، نمونه موفق از مدیریت و کار جهادی بود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ « هوشنگ محمدی» روز چهارشنبه در گردهمایی روسای ادارات حقوقی سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها که به میزبانی موسسه رازی در کرج برگزار شد، اظهار داشت: این اقدام در شرایطی انجام شد که موسسه رازی و کشور به لحاظ مالی در شرایط سختی قرار داشتند اما دستاورد بزرگی حاصل شد.

واکسن رازی کووپارس حاصل تلاش شبانه‌روزی محققان موسسه رازی در ۲ دز تزریقی و یک دز استشمام مورد استفاده قرار می‌گیرد که مورد استقبال مراکز معتبر علمی جهان قرار گرفت.

معاون منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش ، اقتدار نظامی، اقتدار غذایی و اقتدار فناوری را سه عامل امنیت پایدار کشورها دانست و با بیان این که تحول در بخش کشاورزی شدنی است، گفت: حدود چهار و نیم میلیون کشاورز تولید کننده در بخش کشاورزی فعالیت می کنند و بیش از ۳۰۰ هزار مهندس کشاورزی نیز در قالب سازمان نظام مهندسی کشاورزی مشغول به کار هستند که می‌توانند به خوبی در این بخش اثرگذار باشند.

محمدی تاکید کرد: این تحول جز با تیم‌های متخصص، متعهد و فرهنگ جهادی کسب نخواهد شد؛ بنابراین مدیریت و فرهنگ جهادی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی یک اصل است؛ اگرچه که باید رویکرد بهبود مسائل معیشتی همکاران نیز تقویت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، با بیان این که واحدهای حقوقی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار دارند، خطاب به روسای ادارات حقوقی تصریح کرد: مشاوره، راهنمایی، نظرات تخصصی و امضای همکاران واحدهای حقوقی بسیار مهم و برای تمام واحدها معتبر و ممتاز است و با مشاوره و نظر شما در مورد بسیاری از قراردادها تصمیم گیری می‌شود.

وی، شخصیت حقوقی سازمانی را بسیار حساس، مهم، سازنده، تاثیر گذار و پیشگیری کننده عنوان کرد و یادآور شد: نقش واحدهای حقوقی به ویژه در استان ها اهمیتی فراوان دارد و لازم است با رعایت دقیق مقررات و قوانین و یافتن راه حل های قانونی و حقوقی، ابعاد مختلف موضوعات بررسی، و واقعیت ها به مدیران انتقال داده شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات