سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بازدید معاون اقتصادی استانداری از چند واحد تولیدی صنعتی در البرز

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز به همراه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های نظرآباد و اشتهارد بازدید کرد و ضمن آشنایی با ظرفیت تولیدی، در خصوص برخی مسائل و مشکلات موجود آنان به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «سیف اله اسداللهی» در حاشیه بازدید از شرکت ایران تابلو در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان بازتاب مناسبی در جهت اتخاذ تدابیر مناسب به منظور رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در سطح استان دارد که در حال حاضر به عنوان یکی از برنامه‌های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود:  استان البرز با وجود 12 شهرک صنعتی فعال (از جمله شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی ایران)، بیش از 3 هزار و 500 واحد صنعتی تولیدی دارد که ظرفیت بسیار مهمی برای استان به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت حوزه اقتصادی البرز، تمامی جلسات استانی به ریاست نماینده عالی دولت در استان به صورت مرتب برگزار شده و به موازات این جلسات، بازدیدهای میدانی با حضور مسئولان ذیربط از واحدهای تولیدی صنعتی استان انجام می شود تا روند اتخاذ تدابیر مناسب جهت برون رفت آنان از مسائل و مشکلاتی که با آنها مواجه هستند، تسهیل شود.

گفتنی است سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز همچنین از شرکت ایران تابلو در شهرستان نظرآباد که در زمینه طراحی، تامین تجهیزات و ساخت تابلوهای برق صنعتی فشار ضعیف و فشار متوسط با سرمایه گذاری بالغ بر یکصد میلیارد تومان فعالیت داشته و برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال زایی مستقیم داشته است، بازدید کرد. این شرکت با دریافت مجوز از وزارت نیرو در زمینه اجرای نیروگاه‌های انرژی خورشیدی فعالیت می کند.

اسداللهی در ادامه بازدیدهای خود همچنین در شرکت تولیدی آلومینیوم امید البرز، شرکت تولیدی صنایع لاستیکی سهند و همچنین شرکت تولیدی صنعتی رایان پارس در شهرستان اشتهارد حضور یافت.

لازم به ذکر است شرکت تولیدی آلومینیوم امید البرز با سرمایه گذاری بالغ بر 278 میلیارد تومان در شهرک صنعتی اشتهارد برای بیش از 100 نفر اشتغال زایی مستقیم داشته و در زمینه تولید انواع فویل در گرید‌های 7 میکرون تا 300 میکرون فعالیت می‌کند.

شرکت تولیدی صنایع لاستیکی سهند نیز در زمینه تولید انواع مصنوعات لاستیکی، تسمه نقاله و تسمه با سرمایه گذاری بالغ بر 372 میلیارد تومان در شهرک صنعتی اشتهارد برای بیش از 165 نفر اشتغال‌زایی مستقیم دارد. همچنین شرکت تولیدی صنعتی رایان پارس در زمینه تولید انواع باطری های یو پی اس صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت نیز با سرمایه گذاری بالغ بر 500 میلیارد تومان در شهرک صنعتی اشتهارد برای بیش از 300 نفر اشتغال‌زایی مستقیم داشته است.

 شرکت تولیدی صنعتی رایان پارس بزرگترین پروژه ملی خودکفایی در تولید پلیت باتری‌های صنعتی برای اولین بار در ایران است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات