سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرداری کرج بخاطر تعطیلی بزرگراه شمالی تذکر گرفت

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از باب تعطیلی پروژه بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی(کنارگذر شمالی) به شهرداری کرج تذکر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ « علیرضا رحیمی» رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن تسلیت دهه اول شهادت حضرت زهرا(س)با اشاره به پروژه‌های عمرانی و ترافیکی مدیریت شهری کرج اظهار داشت: پروژه بزرگ بزرگراه شهید عزیز قاسم سلیمانی(کنارگذز شمالی) نقش مهمی در کاهش ترافیک شهر کرج می‌باشد که به طول 6/18کیلومتر داری 21 پل است از سال 1394 آغاز و در 15 دیماه 1399 به شرکت بزرگراه احاله شد در خرداد ماه سال جاری تذکری داده شدو  تاکید گردید پل‌های B0،B2،B20(پل طبیعت) و اجرای پروژه تا خوارزمی نزدیک به 2هزارو هشتصد میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد و اگر 3 پل مذکور انجام نشود پروژه قابلیت بهره‌برداری خود را ازدست خواهد داد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل به عنوان تذکر و هشدار جدی به شهردار افزود: عدم تهیه فصل مشترک که تبعات حقوقی جبران ناپذیری می‌تواند به دنبال داشته باشد، عدم تعیین و تکلیف اجرای پل‌های B0 ،B2،B20(پل طبیعت)عدم اولویت تعیین و تکلیف 4ملک واقع در مسیرپل B2(شهید طالقانی)،5/7 کیلومتر آن به جهت عدم تامین قیر،آماده آسفالت است.

وی افزود: این موارد جزء مشکلاتی است که شهرداری باید برطرف کند. آقای شهردار این موضوعات از گذشته باقی مانده و تعدادی هم مثل یک عفونت جاری در بخش‌های دیگر پروژه نفوذ کرده است ؛ آقای شهردار پروژه بزرگ توان مدیریتی بزرگ می‌خواهد دخالت شهردار محترم در جهت رفع آن الزامی می‌باشد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق ضمن انتقاد از مدیریت این پروژه یادآور شد: با وجود پرداخت نقدینگی به پیمانکار اما پروژه همچنان تعطیل تعطیل! است آقای شهردار یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم استان است که انتظار می‌رود بصورت جدی مطالبه هفتگی شما باشد نه اینکه کار بزرگراه متاسفانه به تعطیلی کشیده شده باشد علت تعطیلی پروژه و عدم تعیین تکلیف پل های مذکور و همچنین تملکات مسیر را بیان نمایید.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات