شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندارد حلقه ارتباطی و زبان مشترک بین بنگاه‌های اقتصادی و علمی پژوهشی

به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد. 

به گزارش رمزگشانیوز؛ «نازنین مصلح» سرپرست معاونت استانداردسازی و آموزش استاندارد البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع این اداره کل جهت ترویج و ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان، غرفه ای بر پا نمود و کارشناسان مربوطه پاسخگوی سوالات مراجعین در حوزه های مرتبط با استاندارد بودند. 
 
او عنوان کرد: حمایت از محصولات دانش بنیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان حلقه ارتباطی و زبان مشترک بین بنگاه‌های اقتصادی و علمی پژوهشی مصمم است با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، در خصوص تدوین استاندارد و  استاندارد سازی بیش از گذشته همکاری داشته باشد. 
 
مصلح گفت: در حوزه استانداردسازی ملی و بین المللی، دانشگاهیان و پژوهشگران به عنوان ذینفعان کلیدی و کاربران علمی استانداردها، نقش موثری در شناسایی و حفظ منافع ملی، مشارکت در فعالیت‌های صحه گذاری روش‌ها و فرآیندها دارند که ماحصل این هماهنگی ارتباط بهتر و اثربخش بنگاه‌های اقتصادی با دانشگاه‌ها و تدوین استانداردهای ملی و بین المللی متناسب با راهبرد حفظ منافع ملی در کنار تضمین کیفیت، ارتقاء فناوری تولید و خدمات و رونق کسب و کار می‌باشد.
 
شایان ذکر است در مراسم اختتامیه نمایشگاه از استعدادهای خلاق، نوآور و کارآفرین در تخصص‌های شهری و روستایی و صنعتگران خلاق نیز تجلیل به عمل آمد.
 

انتهای پیام/
 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات