جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پذیرای نقدهای سازنده رسانه ها هستیم

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: روایت پیشرفت‌ها را برای تنویر افکار عمومی در دستور کار داریم و در کنار این امر بی‌شک پذیرای نقدهای سازنده و ارائه راهکارهای کارشناسی در عرصه های تصمیم سازی استان، هستیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علی طهرانی مقدم» در نشست صمیمی با رییس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز که روز دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت‌های اصحاب رسانه در استان، افزود: استفاده از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای برای انعکاس عملکرد و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهمترین رویکرد ما در روابط عمومی استانداری البرز است.

وی ادامه داد: به تاسی از الگوی رفتاری شهید طهرانی مقدم بر این باور هستم که باید از تمامی ابزارها و ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف توسعه ای کشور در ابعاد مختلف، استفاده کنیم.

طهرانی مقدم گفت: جهت گیری معنا ندارد چراکه همه در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران و با هدف اعتلای این نظام مقدس خدمت می کنیم و به طور قطع در صف خادمان مردم قرار داریم.

وی افزود: روایت پیشرفت ها را برای تنویر افکار عمومی در دستور کار داریم و در کنار این امر بی شک پذیرای نقدهای سازنده و ارائه راهکارهای کارشناسی در عرصه های تصمیم سازی استان، هستیم.

این مسئول گفت: روابط عمومی استانداری البرز، خانه ای برای خبرنگاران است و همواره در نقش تسهیل گر و حامی اطلاع رسانی منصفانه و حرفه ای حضور خواهیم داشت.

*ما در راستای جهاد تببین گام‌ برمی داریم

رضا عباس زاده رییس هیئت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز ضمن پرداختن به جایگاه خانه مطبوعات و رسانه‌ها گفت: تعامل نهادها در بحث تعامل و هم‌پوشانی خبر این ارتباط،نباید یک سویه باشد و تاکنون استانداری البرز تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته است. 

وی اظهار کرد: این ارتباط خوشبختانه در دوره گذشته حوزه روابط عمومی و دوره کنونی وجود داشته است که قابل تقدیر است. 

وی با اشاره به دغدغه‌های خبرنگاران و مطالبات آنان که باید مورد می گیری قرار گیرد بیان کرد: اصلاحاتی که برخی در زمینه خبرنگاران نسبت داده اند باید این افراد وارد فاز گفت‌و‌گو با همکاران خود شوند و موارد را با توجه به شرایط کشور با تدبیر بیشتری مورد رفع و بررسی قرار دهند. 

رییس خانه مطبوعات استان نیز در این نشست با اظهار این مطلب که استانداری البرز عزم جدی برای رفع مشکلات خبرنگاران داشته باشد، تصریح کرد: ایجاد جایگاه ویژه ای برای خبرنگاران و ایجاد نگاه حرفه‌ای و پرداختن به فعالیت‌های این قشر می‌تواند تاثیرگذار باشد. 

عباس‌زاده گفت: ما در راستای جهاد تببین گام‌ برمی‌داریم و بدون شک جهاد تبین گامی در جهت تحقق اهداف مورد نظر است که خبرنگاران همواره در جهت تحقق آن کوشیده‌اند.

وی در پایان افزود: بالا بردن منزلت وشان خبرنگاران باید یکی از محورهای مورد پیگیری مسئولین باشد و بدون تردید بخش بزرگی از رسالت جامعه خبری ادامه همان مسیر ایران اسلامی ودر راستای همگانی کردن مفهوم جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات