یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۱ محله از محلات قرارگاه اجتماعی تحت حمایت بنیاد علوی قرار گرفت

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از تحت حمایت بنیاد علوی از 11 محله کم برخوردار استان خبر داد و  گفت: با دستور و پیگیری نماینده عالی دولت در استان و در راستای حمایت از محلات کم برخوردار با هدف توانمندسازی و محرومیت‌زدایی، تفاهم نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) و بنیاد علوی منعقد شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «محمد جواد  کاظمینی» در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد علوی در استان البرز اظهار داشت:  قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد علوی با حضور جمعی از مدیران کل استانی و دبیران نهادهای آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی تشکیل جلسه داد. 

وی افزود: در همین راستا با حضور مسئولان در یازده محله در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه بنیاد علوی و استانداری البرز در خصوص برنامه‌های استانی این بنیاد توضیحاتی ارائه و بسترهای خدمت رسانی محلات در حوزه‌های اشتغال، مسکن، ازدواج آسان، حمایت از جمعیت، بسته‌های حمایتی و تسهیلات بانکی برای مسئولان محلات تبیین شد.

در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی برای محلات کم برخوردار البرز، پروژه‌های لازم‌الاجرا در این محلات، میزان مشارکت دستگاه‌ها در اجرای این پروژه‌ها و هم‌افزایی در مدیریت بهینه و اقدام به موقع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات