پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 معاون استاندار البرز:

احزاب سیاسی در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: احزاب سیاسی به مسوولیت خود نسبت به آگاه سازی جامعه از توطئه های شوم دشمنان عمل کنند چرا که آنها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مرتضی ولی پوری روز یکشنبه در نشست صمیمی با نمایندگان احزاب با تسلیت ایام حزن انگیز سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حزب تسهیل گر ثبات و آرامش در کشور است و حلقه اتصال مردم با نظام سیاسی است.

وی با تاکید بر راه اندازی خانه احزاب در استان البرز افزود: تقویت احزاب موجب پویایی و نشاط در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه احزاب لازمه پیشرفت و توسعه سیاسی در هر کشور و نماد مردم سالاری هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در بیانات مختلف بر اصل مشارکت حداکثری مردم در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی تاکید داشته اند.

ولی پوری اضافه کرد: فعالیت احزاب نباید معطوف به ایام انتخابات شود بلکه احزاب بایستی مطالبه گر باشند، منافع و مصالح ملی بر همه چیز ارجح است.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه البرز به دلایل مختلف از جمله همجواری با پایتخت مورد توجه احزاب و تشکل های سیاسی است، افزود: احزاب در ایجاد شور و نشاط سیاسی نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر چندین کشور دخالت داشتند گرچه رخدادهای اخیر خوب مدیریت شد، اظهار داشت: احزاب باید موضع خود را به صورت شفاف اعلام و پیرامون وقایع اخیر براساس منافع ملی، عمل کنند.

ولی پوری با تاکید بر ضرورت تقویت احزاب و افزایش مشارکت سیاسی در مسایل سیاسی استان البرز گفت: مشارکت سیاسی احزاب نباید فقط در پای صندوق‌های رای تعریف شود.

وی افزود: احزاب حلقه ارتباط دهنده مردم با نظام های سیاسی در جوامع مختلف هستند که نتیجه ی آن همفکری، هم افزایی و تعامل مشترک در مسیر نیل به فضای آرام و با ثبات در کشور و در نهایت افزایش سرمایه اجتماعی موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه احزاب می‌توانند هیجانات مخرب در جامعه برای مردم را مدیریت و کنترل کنند، یادآورشد: احزاب برای حمایت از مطالبه گری و همچنین کنترل هیجانات مضر، معین دولت باشند.  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات