پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی:

پروژه «احداث بازارچه‌های محلی» کرج بررسی شد

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی پروژه «احداث بازارچه‌های محلی» خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «رامین بیرجانی» اظهار داشت: در این جلسه که با حضور مدیران ارشد سازمان ساماندهی و مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: موضوعات اساسی که مبنای تصمیم‌گیری صحیح و منطقی (از جمله محل اجرا، مشخصات پروژه و... ) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طی مدت اخیر با تعامل با مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری و پیگیری‌های صورت پذیرفته فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعددی شناسایی شد که پس از بررسی فنی و اقتصادی اولیه به صورت رسمی به فراخوان گذاشته خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی طی مدت اخیر جهت آسیب‌شناسی پروژه‌های جاری و رفع مشکلاتی که منجر به کند شدن یا توقف پروژه شده است، اقدام کرده و با بازدیدهای می‌دانی و جلسات مکرر درسطوح مدیران عالی و میانی استانی و شهری و به صورت کارشناسی پیگیر بوده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج اظهار داشت: سعی ما بر این است بتوانیم با اصلاح فرآیندهای موجود مانع از ایجاد چالش جدی در پروژه‌های آتی شویم.

وی تأکید کرد: بخشی از مشکلات و موانع حوزه سرمایه‌گذاری اغلب با کلانشهرهای کشور مشترک است که می‌بایست به صورت کلان و از طریق اصلاح ساختار، قوانین و دستورالعمل‌های فرادست و همچنین تأمین منابع مرتفع شود که در این راستا نیز این سازمان آئین نامه پیشنهادی خود را به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه کرده است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات