یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویداد پیشگام به صورت مستمر در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه دومین رویداد پیشگام در استان البرز اجرایی شد، گفت: امیدواریم با ایجاد دغدغه‌مندی و آموزش مطالبه‌گری به کمک رویداد پیشگام در راستای رفع مشکلات استان گام برداریم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی ولایی برحق»، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، در آیین اختتامیه دومین پیشگام البرز با بیان اینکه شکل گیری تمدن نوین نیازمند برنامه‌ریزی جدی و دقیق است، افزود: پیشگام بهانه‌ای بود برای تمرین اینکه چطور می‌توانیم مشکلات پیرامون زندگی خود را ریشه‌یابی کرده و در مسیر برطرف کردن آن گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: طی دو هفته گذشته در رویداد پیشگام البرز، اساتیدی مجموعه را همراهی کردند که زحمات ایشان قابل تقدیر است، همچنین قدردان تلاش و زحمات تمامی شرکت کنندگان این رویداد هستیم.

وی در ادامه به تشریح برگزاری دومین رویداد پیشگام در البرز اشاره و اظهار کرد: ۴۰۰ نفر از نخبگان استان برای حضور در رویداد ثبت نام کردند؛ این افراد پس از پالایش از سوی تساتید و برگزار کنندگان به ۲۹ نفر رسیدند.

ولایی بر حق اضافه کرد: در نهایت تلاش این شرکت کنندگان در مسیر رفع دغدغه مدنظر ۸ تیم به مرحله رده‌بندی می‌رسند و در گام نهایی ۴۰ روز فرصت دارند تا برای رفع مشکل در میدان واقعی اقدام کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: زیبایی رویداد پیشگام این است که امتداد دارد و حاضرین تا رسیدن به نتیجه مدنظر می‌توانند در میدان بمانند و تلاش کنند.

وی در ادامه به حضور سابقون رویداد پیشگام در این آیین اختتامیه اشاره کرد و گفت: میزبان ۱۰ تیم منتخب از ۷ رویداد گذشته در سراسر کشور هستیم که بهره‌گیری از تجربه این افراد کمک شایانی به شرکت کنندگان این دوره خواهد داشت.

ولایی بر حق با اشاره به اینکه نخستین دور از رویداد پیشگام برای استان البرز پر برکت بود و ثمر و نتیجه تلاش شرکت‌کنندگان در سفر ریاست جمهوری به استان نمایان شد، ادامه داد: امیدواریم امسال نیز در مسیر بازشدن گِرِه‌ای از مشکلات استان همراه باشد.

انتهای پیام/   
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات