سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز:

باتوجه به رشد جمعیت البرز به فکر توسعه شبکه گازرسانی هستیم

برای اولین بار دوره های آموزش مربیان سازمان فنی و حرفه ای سراسر کشور از سوی مدرسین شرکت گاز در مرکز آموزش مشاغل پیمانکاری شرکت گاز استان البرز برگزار می شود.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، آئین افتتاحیه اولین دوره مشترک شرکت ملی گاز ایران و مرکز تربیت مربی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، مسئول آموزش مشاغل پیمانکاری شرکت ملی گاز ایران، رئیس تربیت مربی کرج  و مدیر کل فنی و حرفه ای کرج  در مرکز آموزش مشاغل پیمانکاری شرکت گاز استان البرز برگزار شد.

دوره های مذکور، در راستای بهینه سازی ارتباط سازمان فنی و حرفه ای با صنعت گاز و تربیت مربی انجام می شود. در این دوره ها، مربیان سازمان فنی و حرفه ای به منظور توانمند شدن در مبحث مربیگری، 236 ساعت آموزش لازم را از سوی مدرسین شرکت گاز خواهند دید. دوره های مذکور در مرحله اول طی دو هفته ابتدای آذر ماه برای گروه تاسیسات برگزار خواهد شد.

در این مراسم، حسین تقی نژاد با اشاره به نحوه گازرسانی از مبدا تا در خانه مشترک، گفت: در این فرایند چندین هزار نیرو فعالیت می کنند تا گاز به نحو ایمن، مطمئن و مطلوب تحویل مشترک شود. افتخار ما این است که آموزش های خوبی در بدنه وزارت نفت بوده و است.

وی با اشاره به قدمت 27 ساله خطوط شبکه گاز استان البرز قبل از تاسیس این شرکت گاز استانی گفت: ویژگی این استان رشد 3 درصدی جمعیت نسبت به سایر استان ها است که منجر به اشتراک پذیری هر ساله به میزان 40 هزار مشترک می شود و این بدان معنی است که در مقابل نگهداشت، به توسعه نیز باید فکر کنیم که انجام این دو امور درکنار هم کار آسانی نیست. برای رسیدن به این امر، یک خط انتقال راهبردی تعریف کردیم که در حال پیشرفت است تا بتوانیم پاسخگوی رشد جمعیت سالانه باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در ادامه با اشاره به مفید دانستن چنین دوره های آموزشی گفت: وقتی مهارت یک نفر در یک سازمان با آموزش هایی که می بیند، بالا برود، در واقع، فرد توانمند شده است و خود را فردی ارزشمند می داند که سازمان روی آن سرمایه گذاری کرده است. این احساس ارزشمندی، در گام بعدی دستیابی به تعالی است که رخ می دهد.

تقی نژاد با اشاره به تعالی سازمانی و پیاده سازی آن در سازمان تصریح کرد: اگر به نیروهایی که آموزش می بینند، گواهینامه بین المللی داده شود، تعهد سازمانی این افراد بالا خواهد رفت و در نتیجه احساس تعالی سازمانی فرد نیز بالا می رود. زمانی که سازمان برای فردی ارزش قائل می شود و دوره های آموزشی برای آن می گذارد، در مقابل فرد نیز سازمان را قبول دارد و در راستای بهتر شدن سازمان گام بر می دارد که این امر بدون تعلق سازمانی صورت نخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: امیدواریم با برنامه ریزی، همت و تلاش یکدیگر، آینده خوبی را در زمینه آموزش کارکنان شرکت گاز استان البرز رقم بزنیم.

گفتنی است این مرکز آموزشی 9 مرداد ماه سال گذشته با همکاری شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی و حرفه ای با حضور استاندار وقت البرز افتتاح شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات