جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 در راستای توزیع عادلانه امکانات شهری؛

آسفالت معابر منطقه ۳ کرج آغاز شد

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بهسازی معابر مناطق ده‌گانه به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علیرضا عاقلی این خبر را اعلام کرد و گفت: تلاش سازمان عمران در راستای توزیع عادلانه امکانات شهری و مناسب سازی معابر در سطح مناطق ده گانه با اولویت مناطق کم برخوردار است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج افزود: بر همین اساس تراش و روکش آسفالت خیابان عرفان در اراضی ساماندهی در منطقه ۳ شهرداری کرج با بیش از ۶۰۰ تن آسفالت آغاز شده و پیش بینی می شود با صرف بیش از هزار و ۳۰۰ تن آسفالت به اتمام برسد.

این مسئول در تشریح اقدامات صورت گرفته در منطقه سه شهرداری کرج اظهار داشت: روکش آسفالت کوچه‌های خاکی لادن، یاس، گلایل و ثنای یک با تناژ مصرفی ۴۰۰ تن آسفالت در این منطقه با نظارت اداره معابر سازمان عملیاتی شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج افزود: امید است با ادامه روند ترمیم آسفالت معابر سطح شهر، سهولت در تردد وسایل نقلیه، افزایش ضریب ایمنی و همچنین موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات