سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 عباسی نوشت:

مسئولان امنیت کشور مسئولانه، هوشمندانه و مدبرانه امور را پیگیری کنند

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس در توئیتی جنایات اخیر دشمنان نظام و شهادت جمعی از هموطنان و اخلال شدید در نظم عمومی را محکوم کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در توئیتی نوشت:

‏جنایات اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که توسط مزدوران داخلی صورت گرفت و موجب شهادت جمعی از هموطنان عزیز گردید و اخلال شدید در نظم عمومی ایجاد نمود و باعث واردشدن خسارت عمده به روح و روان جامعه و اموال عمومی و خصوصی گردید را محکوم نموده و خدمت هموطنان عزیز تسلیت عرض می کنم.

‏ضمن تشکر از اصناف، بازاریان و تجار متدین و انقلابی که با حفظ بصیرت، آخرین امید بدخواهان نظام اسلامی را ناامید نمودند، از نیروهای مخلص و فداکار بسیجی، نظامی و انتظامی قدردانی نموده و درخواست داریم با مجاهدت همیشگی خود توطئه آشوبگران مخل کسب و کار شهروندان عزیز را نیز خنثی نمایند .

‏همچنین از استانداران، فرمانداران و سایر مسئولین امنیت شهر، استان و کشور می‌خواهیم مسئولانه، هوشمندانه و مدبرانه امور را تمشیت نمایند و از دستگاه قضایی انتظار می‌رود به وظیفه خود در اجرای ماده۲۸۶ قانون مجازات اسلامی عمل نموده و با اجرای قانون، آرامش خاطر مردم عزیز را فراهم آورند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات