پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امیرحسین زارع در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا با برتری مقابل حریف قرقیزستانی، پنجمین نشان طلای کشورمان را بدست آورد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان صاحب ۳ مدال طلا و یک مدال برنز شدند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: کسب ۲ مدال برنز تیمی پس از ۶۵ سال و دوبل در بازی‌های آسیایی بسیار ارزشمند و اتفاقی تاریخی بود.
ملی پوشان هاکی روی یخ ایران با پیروزی در آخرین دیدار خود در مسابقات آسیا - اقیانوسیه، عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه مقابل امارات به پیروزی رسید و امارات را ۱۶ بر صفر شکست داد.
مرد شماره یک شطرنج ایران با سه برد متوالی در لیگ بوندسلیگا و با لایو ریتینگ ۲۷۲۷.۵، با ۶ رده صعود در جایگاه بیست و سومین شطرنج‌بازان برتر دنیا قرار گرفت.
رقابت‌های جام قهرمانان ترکیه در حالی امروز آغاز شد که کاروان کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشورمان ۷ نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز را به‌دست آورد.
نمایندگان ایران در روز نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام پیروزی ترکیه، صاحب چهار مدال طلا شدند.
نمایندگان ژیمناستیک ایران در وسیله دارحلقه جام جهانی باکو در رده‌های سی‌ام و سی‌وچهارم قرار گرفتند.
قهرمان بدنسازی کشورمان موفق شد عنوان نخست دسته اوپن مردان مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ را به دست آورد. چوپان آذر ماه امسال در مسترالمپیا نائب قهرمان شده بود.
تیم ملی بسکتبال مردان ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های پنجره اول کاپ آسیا ۲۰۲۵ توانست قطر را شکست دهد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی با نتیجه ۲ بر یک امارات را مغلوب کرد.
تیم‌های ایران و قطر در دومین بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و در این دیدار قطر راهی مرحله فینال شد.
تیم ملی فوتبال ایران امروز در بازی یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن با نتیجه ۲ بر یک، راهی دور بعدی شد.
ما نینگ داور چینی، قاضی بازی ایران و ژاپن خواهد بود.
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف امارات رفت و در پایان دیداری مهیج به پیروزی دو بر یک رسید.
تیم ملی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر برابر هنگ‌کنگ در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد.
قضاوت دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ به داوری از سوریه سپرده شد.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با برتری چهار بر یک ایران به پایان رسید.
دارنده مدال طلای جوانان جهان و نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران، با شکست چهره عنوان‌دار کشتی جهان از کوبا راهی مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت کرواسی شد.