جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مانور عملیات زمستانی، صبح چهارشنبه (۱۶ آذر)، با حضور شهردار کرج با هدف آمادگی و هماهنگی نیروهای عملیاتی در مواجهه با برف و یخبندان احتمالی، در محل بلوار مصطفی خمینی برگزار شد.
مراسم رونمایی از اولین محصول تولید شده واکسن کووایران برکت (۳۰۰ هزار دوز واکسن) در فاز یک کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور دکتر مخبر رییس محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دکتر شهبازی استاندار البرز برگزار شد . 
حال و هوای بهاری پارک‌ها و بوستان‌های کرج در روزهای آغازین فصل بهار و نوروز سال1400
جشنواره لاله‌ها در باغ گل‌های کرج برای نهمین سال متوالی در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۰ آغاز شد
«خیرالله خادمی» معاون وزیر راه و شهرسازی روز دوشنبه  از آزادراه سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در شمال شهرکرج بازدید کرد. در این بازدید «عزیزاله شهبازی» استاندار البرز و مدیران شهری کرج حضور داشتند.
در گرامیداشت هفته بسیج و در آخرین روز از این هفته قبور مطهر شهدای شهر گلسار غبارروبی و گلباران شد.
همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت بسیج، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ و عوامل کلانتری 12 گلسار با حضور در محوطه حوزه مقاومت بسیج 615 کمیل ابن زیاد از زحمات فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان تلاشگر عرصه مقابله با کرونا شهر گلسار تجلیل به عمل آوردند.
این روزها و در پاییز برگریزان بوستان‌ها و پارکهای شهر کرج نمایی دیدنی یافته؛ برگهای پاییزی پیاده راه ها و فراز و فرودش را نقش و رنگی دیگر گونه زده و تصویری شاعرانه تر از همیشه به آن بخشیده است.
مقبره شهدای گمنام طالقان را از گالری رمزگشا ملاحظه کنید و روح آنان که رفتند تا این سرزمین بماند را با قرائت فاتحه‌ای شاد و یادشان را گرامی بداریم.
 مراسم دانش آموختگی فراگیران آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا به صورت مشترک و همزمان از طریق ویدئو کنفرانس بین سه آموزشگاه شهید چمران کرج، شهید بهشتی اصفهان و مالک اشتر اراک برگزار شد.