جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور برای مردم و جامعه علمی استان تشریح می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هفته پژوهش و فناوری البرز با جهاد تبیین و نمایش دستاوردهای علمی و پژوهشی استان و کشور همراه می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی در اولین جلسه شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: گرامیداشت این هفته از 12 تا 18 آذر ماه با برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و جشنواره هایی همچون تجلیل از نخبگان و دانش آموزان، صورت می‌گیرد.

عبداللهی گفت: استان البرز از ظرفیت‌های فراوانی در حوزه علمی، پژوهشی، پارک های علم و فناوری و... برخوردار است که انتظار می‌رود در این هفته مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: مردم و بویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها باید از دستاوردهای علمی کشور با خبر شوند از این رو در کنار جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها، جهاد تبیین از عملکرد علمی و پژوهشی را خواهیم داشت.

استاندار البرز گفت: باید از اساتید برتر در جهاد تبیین و همچنین دانشجویان و نخبگان استان نیز تقدیر ویژ‌ ای به عمل آید.در این نشست کاوه حدادپور معاون توسعه منابع استانداری البرز با حفظ سمت با ابلاغ استاندار البرز، به عنوان جانشین رییس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان معرفی شد.
همچنین طی ابلاغ‌های جداگانه از سوی نماینده عالی دولت در استان، کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرج با حفظ سمت به عنوان دبیر کل ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری استان با حفظ سمت به عنوان دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان، حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان با حفظ سمت به عنوان دبیر جشنواره دانش آموزی استان و رضا عزتی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حفظ سمت به عنوان دبیر جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان معرفی شدند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات