شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز:

نقش کتابخانه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی اثر بخش است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: حضور در کتابخانه‌ها فراغ بال برای خانواده‌ها ایجاد کرده است و کتابخانه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی اثر بخش هستند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «علی معدنی پور » مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز در دیدار با «فرید نجف نیا» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری استان گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیاز به کار فرهنگی بی‌وقفه دارد و امروز آنچه که در سطح استان البرز محسوس است نیاز به کتابخانه در محلات مختلف است که با رویکرد فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌ها نقش زیادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند، افزود: امروز کتابخانه‌ها محلی امن برای توسعه فرهنگی و رشد کودکان و نوجوانان و جوانان است و حضور در کتابخانه‌ها فراغ بال برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اعلام اینکه رونق کتابخوانی در اقشار مختلف موهبت بزرگی است گفت: هنجارسازی از راه فرهنگ کتابخوانی به پیشگیری از جرم کمک می‌کند و امروز منابع ارزشمندی در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارند و در اختیار آحاد مردم قرار گرفته است که می‌توانند به رشد اجتماعی جامعه کمک کند.

همچنین در این دیدار نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز نیز با اعلام آمادگی مبنی بر زمینه سازی برنامه‌های متنوع مشترک با کتابخانه‌های عمومی استان البرز بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزشمند کتابخانه‌ها را مهم خواند و فعالیت کتابخانه‌ها در مناطق آسیب‌پذیر استان را مثبت ارزیابی کرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات