جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 دیدار مدیران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با خانواده شهیدان فهمیده در کرج 

رئیس مرکز حراست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز و جمعی از مدیران و مسئولین شهری و استانی با خانواده شهیدان فهمیده در کرج دیدار کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ رئیس مرکز حراست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از مقام عالی وزارت با همراهی معاون و جمعی از مدیران شهری و مسئولین استانی البرز با حضور در منزل شهیدان فهمیده، به مناسبت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و سیزدهم آبان ماه روز دانش آموز، با برادران و خواهران شهیدان فهمیده دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین پور رئیس مرکز حراست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز شهید محمدحسین فهمیده گفت: خون شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ضامن بقا و حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حکومت جهانی حضرت مهدی عج است و همه باید خود را برای این وعده بزرگ خدای متعال آماده کنیم.

حسین پور در این دیدار گفت: شهیدان به جامعه و روح امید و نشاط را تزریق کرده‌اند،  برکت و بقای نظام اسلامی به برکت خون شهدا تداوم خواهد یافت و این وعده صادق الهی است.

مدیرکل و معاونین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان البرز و تعدادی از همکاران دستگاههای اجرایی در این دیدار حضور داشتند.  
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات