جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هدهد بسته جهشی - حمایتی تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در گام دوم بر شانه استارتاپ‌ها

پنل جهشی – حمایتی برای استارتاپ‌ها، با ظرفیت و مهلت محدود ثبت نام و نیز همکاری بخش خصوصی در کنفرانس هم‌افزایی نوابغ جهان ایجاد شد‌.

به گزارش رمزگشانیوز؛  به نقل از دبیرخانه "سامانه طرح اقدام جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی"، در راستای تکمیل رسالت سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، پنل جهشی حمایتی برای استارتاپ‌ها، با ظرفیت و مهلت محدود ثبت نام و نیز همکاری بخش خصوصی در کنفرانس هم‌افزایی نوابغ جهان ایجاد شد‌.

اهتزاز پرچم کارآفرینی ملی
 در این پروژه ملی، هزار استارتاپ با اولویت ثبت نام، بدون قید موضوع و مکان، سرتیفیکیت معتبر یکی از هزار استارتاپ ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی را دریافت و فهرست مشخصات آن‌ها به عنوان هزار استارتاپ مستعد یونیکورن شدن (ارزش تجاری بالای ۱ میلیارد دلار) در قرن ۱۵ هجری قمری - شمسی در رسانه‌ها اعلام می‌شود که این اقدام در جذب سرمایه و کاربر داخلی توسط استارتاپ‌های حائز این افتخار، نقش به‌سزایی دارد.

صعود به قله کارآفرینی بین المللی
همچنین استارتاپ‌ها می‌توانند طبق ضوابط، از درجه بین‌المللی پروژه بهره‌مند شوند که در این صورت، علاوه بر مزایای فوق الذکر، سرتیفیکیت آن‌ها با کیوآرکد ICESCO (سازمان اسلامی آموزش علم و فرهنگ)، EUNIC (انجمن بین‌المللی فرهنگی اتحادیه اروپا)، IFIA (فدراسیون بین‌المللی مخترعان) و IAUP (اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌ها) صادر می‌شود و از این لحاظ در برخورداری از مزایای متعدد و متنوع خارجی اعم از جذب سرمایه و کاربر در آن سطح بسیار حائز اهمیت است.

آیین‌نامه حمایتی تحول آفرین 
متقاضیان این سهمیه می‌توانند در اسرع وقت جهت کسب اطلاعات بیشتر، با ارسال کد ۱۴۰۱ در واتساپ و تلگرام به شماره ۰۹۳۶۸۶۹۷۰۲۷ مربوط به دپارتمان راهنمایی و پشتیبانی ثبت‌نام، از این فرصت جهش‌ساز استفاده کنند.

حکمرانی نسل Z در قرن ۱۵ هجری
خاطر نشان می‌شود پیگیری‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای ادغام اسناد بالادستی بیانیه گام دوم و شعار سال ۱۴۰۱، مطابق منویات رهبری و مقتضیات جوانان، در اتخاذ چنین رویکردی محوریت دارد.

انتهای پیام. 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات