پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ترویج گفتمان اقامه نماز در دستگاه‌ها یک تکلیف شرعی و قانونی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از اهتمام تلاش ویژه جهت ارتقاء شاخص‌های اقامه نماز خبر داد و گفت: با تمام توان و قوا در راستای تحقق تکلیف قانونی و شرعی به منظور ترویج این گفتمان تلاش خواهیم نمود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «غفور قاسم پور» ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد اقامه نماز در شهرستان کرج، اظهار داشت: ترویج گفتمان نماز در جامعه را یک تکلیف قانونی و شرعی می‌دانیم و با تمان توان در راستای ارتقا شاخص‌های اقامه نماز با ستاد استانی همکاری خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه بزودی دبیرخانه ستاد اقامه نماز در فرمانداری تشکیل می‌شود، افزود: شهرستان کرج در سال ۹۹ نیز موفق به کسب رتبه نمونه کشوری در اقامه نماز معرفی و شناخته شد، لذا برای ترویج گفتمان نماز و حفظ این رتبه در راستای اجرای دستورالعمل ها با تمام قوا تلاش می‌نمایم.

این جلسه امروز با حضور «کاوه حدادپور» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، «حجت اله رازانی» مدیرکل حراست استانداری البرز، «حجت الاسلام والمسلمین مرادی» مدیر ستاد اقامه نماز استان، رئیس اقامه نماز استانداری و معاونان فرماندار کرج در ساختمان فرمانداری تشکیل شد. 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات