جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 ۸۰۰ میلیون تومان به حساب ایتام البرز واریز شد

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز از واریز ۸۰۰ میلیون تومان به حساب ایتام این استان با مساعدت بنیاد مستضعفان همزمان با ایام شهادت حضرت امیر مومنان علی(ع) خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛«محمد محمدی فرد» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون ۳۱ هزار و ۶۸۹ حامی، حمایت از  یک هزار و۶۰۰  یتیم و سه هزار و ۸۳۴ فرزند محسنین را در استان البرز برعهده دارند .

وی ادامه داد:  به‌طور میانگین ماهانه برای هریک از ایتام استان یک‌میلیون و ۲۶۰ هزار  تومان  و ۶۱۸ هزار تومان به‌حساب فرزندان محسنین استان واریزمی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز بیان داشت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها تمام مبالغ کمک حامیان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌ شود.

وی موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ از پیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در
اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.
 

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات