جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تبلیغات مناسب در مورد اجرای نسخه نویسی الکترونیک صورت گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: در راستای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک تبلیغات مناسب صورت گیرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «نورمحمد فردی» در حاشیه جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز اظهار کرد: همانطور که می‌دانید هدف از تشکیل جلسه شورای اطلاع رسانی تحلیل و بررسی آخرین وضعیت اطلاع رسانی استان است.
فردی گفت:  از اول دی‌ماه دفترچه‌های بیمه کاغذی منسوخ و به صورت نسخه الکترونیکی است که باید برای رفاه حال بیماران اطلاع‌رسانی مناسب صورت گیرد.

معاون استاندار تصریح کرد: از طرفی هرچند تاکنون وضعیت استان از نظر رنگ‌بندی کرونا آبی است ولی باید حساسیت مورد توجه همه اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر رعایت نمودن شیوه نامه‌های بهداشتی مناسب در خصوص تزریق واکسن به ویژه دز سوم اهتمام لازم معمول گردد زیرا انسان را در مقابل این ویروس ایمن می‌کند.

فردی گفت: همه دستگاه‌ها موظف هستند با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم و امیدآفرینی ایفای نقش کنند.

وی افزود: بدون تردید خدمات‌رسانی به مردم باید اطلاع رسانی شود تا عده‌ای که در حاشیه نشسته‌اند نگویند چه کار کردند.

فردی با بیان اینکه یکی از وظایف مدیران پاسخگویی به موقع و مناسب به نیاز و مشکلات مردم است، افزود: باید در این خصوص از هیچگونه تلاشی دریغ نشود.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز در ادامه تصریح کرد:  در حقیقت دستگاه‌های فرهنگی وظایف سنگینی در جهت اطلاع رسانی به موقع جهت مهندسی افکار عمومی را بر عهده دارند.

فردی با بیان اینکه اهمیت و نقش مسائل فرهنگی بر کسی پوشیده نیست، افزود: مسائل فرهنگی و تبلیغی مثل نفس کشیدن انسان است به طوری که اگر انسان نتواند نفس بکشد می‌میرد.

معاون استاندار افزود:  اصولاً ایران کشوری چند فرهنگی است و تنوع قومی و زبانی یکی از ویژگی‌های شاخص آن است.

وی افزود: ۲۵ دستگاه فرهنگی در استان داریم که متولی مسائل امور فرهنگی استان هستند که بایستی در این خصوص ایفای نقش نمایند.

فردی گفت:  روی هم رفته نقش اقوام در همبستگی ملی بر کسی پوشیده نیست اگر ما به موقع اقدامات و اطلاع‌رسانی نکنیم، مخالفین و معاندین نظام حقایق را با هدف ایجاد یاس و ناامیدی و وارونه جلوه دادن از آن بهره‌برداری تبلیغاتی می کند از این رو وظیفه بسیار سنگینی است و باید مسئولان با آن برخورد کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات