پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز:

بیش از ۴۵ درصد از جمعیت هدف در البرز واکسینه شدند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز از واکسیناسیون بیش از ۴۵ درصد از جمعیت هدف در البرز خبر داد و گفت: افراد بالای 18 سال در البرز حدود دو میلیون و دویست هزار نفر هستند که تا کنون بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر واکسینه شدند.

به گزارش رمزگشانیوز  دکتر «شهاب مستوفی» در حاشیه مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در البرز که صبح روز چهارشنبه با حضور مسئولین استانی برگزار شد، گفت : تاکنون یک میلیون و ۴۵۰ هزار دز واکسن در استان البرز تزریق شده است.

وی ادامه داد: جمعیت هدف واکسیناسیون و افراد بالای 18 سال در البرز حدود دو هزار و دویست نفر می‌باشند که با توجه به سرعت انجام واکسیناسیون، روزانه به طور متوسط حدود ۵۰ هزار دز واکسن تزریق می‌شود و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم همه جمعیت هدف استان را واکسینه کنیم.

دکتر مستوفی افزود تا کنون بیش از ۴۵ درصد از جمعیت هدف استان واکسینه شده‌اند و پیش‌بینی می شود با توجه به همکاری ‌که در استان وجود دارد به خصوص سپاه امام حسن مجتبی(ع) سرعت واکسیناسیون بیشتر شود.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان عنوان کرد : ۲ مرکز خودرویی واکسیناسیون در استان فعال است و ۲ مرکز واکسناسیون  تجمیعی 24 ساعته در مصلی مهرشهر و مرکز شهید راست روش وجود دارد و این ظرفیت را داریم تا در صورت نیاز تعداد مراکز شبانه‌روزی را افزایش دهیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق مصوبه ستاد استانی کرونا در شهرهایی که مرکز  واکسیناسیون بیست و چهار ساعته وجود دارد افراد جهت تردد شبانه به این مراکز جریمه نمی‌شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات