جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اعلام برنامه انتقال خون البرزی‌ها در ماه مبارک رمضان

مدیرکل انتقال خون البرز اعلام کرد که پایگاه‌های انتقال خون این استان، در ایام ماه مبارک رمضان به صورت ویژه آماده ‏ارائه خدمات به مردم هستند.‏

به گزارش رمزگشانیوز  «میرمحمدعلی حسینی» روز چهارشنبه اظهار کرد که با توجه به اوج گرفتن دوباره بیماری کووید۱۹، کمک‌رسانی به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های حیات بخش ضروری است.

وی از مردم نوعدوست استان البرز خواست که با مراجعه به مراکز اهدای خون، گام موثری در بهبود و ادامه زندگی بیماران بردارند.

حسینی خاطرنشان کرد که با توجه به محدودیت تردد به دلیل شیوع بیماری کرونا تا اطلاع بعدی ساعات کاری همانند روزهای گذشته که در  صورت اتخاذ تصمیم جدید در خصوص ساعات کاری مراکز اهدای خون به مردم عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: فعالیت پایگاه توحید کرج در روزهای ماه مبارک رمضان از ساعت هشت الی ۱۳.۳۰ و مرکز جامع خونگیری مهربانو کرج  از ساعت هشت صبح الی ۱۲.۴۵ ظهر تعیین شده است.

مدیرکل انتقال خون البرز اضافه کرد: پایگاه مرکزی انتقال خون البرز در چهارراه گلزار از ساعت هشت صبح الی ۱۸.۳۰ به اهدا کنندگان خون خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی اهدای خون در سال جاری و همچنین استقبال مردم برای اهدای خون در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به نیاز روزانه بیماران، مردم اهدای خون را به زمان خاصی موکول نکنند در طول سال، این امر خداپسندانه را تکرار کنند.

حسینی با اشاره به اینکه اداره کل انتقال خون با تامین به موقع خون و فرآوردهای خونی در سلامت جامعه نقش تاثیرگذاری دارد، افزود : برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون اطلاع رسانی گسترده موثر است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات