شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یگان حفاظت منابع طبیعی البرز، پیشگام در مقابله با متصرفین و زمین خواران

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از مجموعه یگان حفاظت منابع طبیعی استان به جهت اقدامات خوب و مناسب در ایام نوروز تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش رمزگشانیوز  «حامد فرضی» در در حاشیه جلسه شورای هماهنگی و ارتباط که به صورت وب با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کل کشور برگزار شد، با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی، گفت: حفاظت از انفال، اساسی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه سازمانی ما است و اگر حفظ منابع طبیعی به‌خوبی و با جدیت دنبال شود، این منابع ارزشمند الهی کمتر آسیب می‌بیند و برای نسل‌های آینده نیز حفظ می‌شوند.

 فرضی اظهار کرد: احساس مسئولیت کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی در حفاظت از این سرمایه الهی در موضوع اطفای حریق سال گذشته و مقابله مستمر با متصرفین و دست درازان به اراضی ملی و حضور چشم‌گیر در مهار آتش‌سوزی‌ها جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه کارکنان یگان حفاظت در جایگاه بزرگ خدمت به مردم قرار دارند، گفت: یگان حفاظت از مشاغل بسیار مهم و با ارزش و خدمت در یگان حفاظت و صیانت از منابع طبیعی وظیفه ای سنگین و مسئولیتی خطیر است که بایستی با اتکا به خداوند منان، بهره‌گیری از منویات ولی فقیه و رعایت قانون انجام شود.

حامد فرضی انگیزه کافی در کار، خویشتن‌داری، نظم، مدیریت بحران،شجاعت و پاکدستی را از شاخصه‌های خدمت در یگان حفاظت برشمرد و از عملکرد مثبت فرمانده یگان حفاظت و پرسنل ایشان تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه از مسئولین و نیروهای یگان حفاظتی خواست تا گشت‌زنی‌ها، کنترل گلوگاه‌های ورودی و خروجی، برخورد قاطع و قانونی با افراد سودجو و جلوگیری از شخم پائیزه در اراضی ملی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در انتهای این مراسم با اهدای لوح و هدیه به تمامی پرسنل یگان حفاظت، از زحمات این مجموعه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات