شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هفت سین در انتخابات شهرستان کرج

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج گفت: فعالیت رسمی ستاد انتخابات از 20 اسفند در مرکز استان البرز با هفت سین انتخاباتی کار خود را آغاز خواهد نمود و به موازات آن «قانون مداری، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت سالم »، نیز  چهار اصل اساسی و ضلع اصلی در هرم انتخابات خواهد بود. 

به گزارش رمزگشانیوز «غفور قاسم پور» با بیان این مطلب گفت: هفت سین انتخابات، را در سایت ثبت نام با هفت، سین «سلامت و صحت انتخابات»،«سرافرازی و اقتدار ملی»، «سره شناسی از ناسره»، «سیاست ،کیاست»، «سهیم شدن در آینده کشور»،«سدشکنی توطعه دشمنان»،« سلامت اجتماعی و فاصله گذاری فیزیکی» آغاز خواهیم کرد.

«قانون مداری، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت سالم »، چهار ضلع هرم اصلی انتخابات 

وی اضافه کرد: البته قانون مداری، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت سالم، چهار ضلع اصلی در هرم انتخابات را تشکیل می دهد و تلاش خواهیم داشت و بدون جانبداری از فرد یا گروهی خاص، بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را مهیا نماییم که این مهم یکی از نیاز های اصلی این مقطع از حیات سیاسی کشور است.

قاسم پور ادامه داد: ستاد انتخاباتی شهرستان کرج به دستور استاندار البرز فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دو انتخابات در مرکز استان را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: یکی از برنامه های جنبی در سایت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری کرج برپایی هفت سین انتخاباتی خواهد بود.

انتهای پیام
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات