جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 شهید سلیمانی مصداق بارز آیه شریفه «اشداء علی الکفار و رحما بینهم» بود

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در پیامی سیزدهم دی ماه سالروز فرارسیدن شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش رمزگشانیوز در متن دکتر «نادر ثناگو مطلق» آمده است:

شهید سلیمانی مردی از دیار عشق و آموزش دیده مکتب اهل بیت (ع) بود که به تمام آزادگان جهان و ملت های مسلمان درس جوانمردی، ایثار و غیرت داد.

وی اضافه کرد: نام این شهید بزرگوار که در طول تمام سال های عمر پربرکتش همواره در دفاع از اسلام و کشور حضوری فعال و چشمگیر داشت، همیشه بر دل کینه توزان و دشمنان ایران اسلایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی لرزه می انداخت.

ثناگو مطلق گفت: دشمنان این مرز و بوم با به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام خیال می کردند که عشق به اسلام و نظام را خاموش خواهند کرد، اما در توهماتشان این مهم را فراموش کردند که حاج قاسم در دل مردمان این دیار و انسان های آزاده دنیا حکمرانی می کند.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز آیه شریفه  "اشداء علی الکفار و رحما بینهم ... "  امروز با گذشت یک سال از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، عطرو بویی غیرت و مردانگی ایشان همچنان در فضای این مملکت به مشام می رسد، عطر و بویی که نشان می دهد که سلیمانی برای همیشه تاریخ زنده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران باوفایش گفت: امروز مردمان این دیار قدرتمندتر از همیشه در راه حاج قاسم و دیگر شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب گام بر می دارند و  تا گرفتن انتقام خون این شهید بزرگوار آرام نخواهند گرفت.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات