شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 با حضور معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری البرز؛

فرهاد شیبک به عنوان فرماندار جدید اشتهارد معرفی شد

با حضور معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری البرز، «فرهاد شیبک» به عنوان فرماندار جدید معرفی و از تلاش‌های «محمد کردی» فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش رمزگشانیوز«جهانگیر شاهمرادی» در این آئین که در سالن شهدای فرمانداری با حضور امام جمعه و جمعی از روسای ادارات و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، گفت: استاندار البرز نگاه ویژه‌ای نسبت به اشتهارد دارد و این نگاه موجب شده است تا مجموعه استانداری و معاونین هم توجه بیشتری بر رفع مشکلات این شهرستان اقتصادی استان اعمال کنند.

وی با تاکید بر تداوم همدلی و هماهنگی میان امام جمعه، مسئولین و فرماندار شهرستان افزود: با تحقق این مهم برنامه‌های بلند مدت و موثری که برای توسعه شهرستان در نظر گرفته شده بود، به نحوی مطلوب اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تصریح کرد: راه موفقیت از مسیر همدلی و مودت طی می‌شود و از این پس نیز این همدلی و همراهی در اشتهارد و در استان آن هم با توجه و تاکیدات استاندار  ثمره خود را به مردم خواهد داد.

وی اشتهارد را از نظر اقتصادی به واسطه وجود 2 شهرک صنعتی اشتهارد و کوثر و یک شهرک صنعتی در حال احداث (امید البرز)، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های شهرستان اشتهارد از نظر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و تاریخی بسیار غنی و پربار است که این غنا در رفتار و منش مردم این خطه از استان البرز به وضوح در مناسبت‌های مختلف دیده می‌شود که باید از این ظرفیت‌ها به نحوی که شایسته مردم این منطقه باشد، بهره برد.

وی در ادامه با آرزوی موفقیت برای «فرهاد شیبک» فرماندار جدید اشتهارد از تلاش‌های بی‌دریغ «محمد کردی» فرماندار سابق این شهرستان قدردانی کرد و گفت: محمد کردی فرمانداری پیگیر و پر کار بود و در مدتی که سکان فرمانداری اشتهارد را در دست داشت با رهنمودهای استاندار البرز شاهد اتفاقات خوبی در همه بخش‌ها خصوصا در حوزه تولید و اشتغال بودیم که این روند در زمان تصدی فرهاد شیبک هم باید ادامه یابد.

به گفته وی اخذ معافیت مالیاتی با پیگیری‌های مستمر از هیات وزیران پس از پیگیری‌های بیش از 20ماهه، اخذ مجوز از وزارت نیرو جهت افزایش 20 میلیون متر مکعب سهیمه آب استان که اولویت اساسی استان از محل این مجوز جهت رفع مشکل آب شرب و صنعت شهرستان اشتهارد، پیگیری اعتبارات خط دوم گاز 36 اینچ جهت تامین گاز مورد نیاز صنایع اشتهارد و شهرک‌های صنعتی، دستورات ویژه جهت تسریع در عملیات انتقال پساب کرج به اشتهارد، دستور و اقدام جهت رفع مشکلات مخابراتی شهرستان و راه‌های دسترسی و پوشش اینترنت 4 G، بازدیدهای مستمر و مکرر ماهانه از صنایع شهرستان و دستورات کاربردی جهت رفع مشکلات و اعطای تسهیلات که منجر به صدور بیش از 60 درصدی جوازهای تاسیس و 40 درصدی پروانه‌های بهره‌برداری استان جهت اشتهارد، اخذ مجوز تاسیس ادارات ثبت احوال و آب منطقه‌ای، تعزیرات حکومتی و پزشکی قانونی و ... از جمله اقدامات مهمی است که در زمان تصدی فرماندار سابق به نتیجه رسید.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات