شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی پویش (پازل همدلی) برای تامین نوشت افزار دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی

قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود

پوشش پازل همدلی با هدف تامین نوشت افزار دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی برپا می شود.

به گزارش رمزگشانیوز مدیرکل بهزیستی البرز در خصوص اجرای طرح پویش پازل همدلی گفت: هدف از این پویش تهیه و تامین نوشت افزار و وسایل لوازم التحریر برای دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

«اسدالله حیدری» افزود: سازمان بهزیستی در جهت حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش اقدام به برپایی پویشی به عنوان پازل همدلی با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و با کمک و مشارکت مردم نوعدوست ایران اسلامی کرد تا با تکمیل این پازل نسبت به تهیه و تامین ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی سراسر کشور اقدام شود.

 وی در ادامه گفت: در پویش پازل، نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه که در نقشه ی هر استان نمادهای میراث فرهنگی آن استان در ابعاد ۲۰ متر در ۳۰ متر نقش بسته است برای علاقمندان، خیرین و مردم ایران اسلامی که قصد مشارکت در این پویش را دارند تهیه شده است.

مدیرکل بهزیستی البرز با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، برای استان البرز یک پازل تهیه شد، گفت: علاقمندان می توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در تامین لوازم التحریر و وسایل مدرسه برای دانش آموزان سهیم باشند.

این مسئول ادامه داد: قطعات این پازل توسط مشارکت های خرد مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد.

حیدری درخصوص نحوه شرکت در این پوشش توضیح داد: کسانی که قصد مشارکت در این پویش همدلی بزرگ را دارند می توانند با مراجعه به سایت پازل همدلی از طریق سایت سازمان بهزیستی کشور و یا نشانی puzzlehamdeli.ir اطلاعات خود را وارد و سپس استان خود را انتخاب کنند و یک یا چند قطعه پازل را به نام خود ثبت و خریداری کنند تا کمکی به دانش آموزان مناطق روستایی و شهری تحت پوشش بهزیستی البرز در زمینه تهیه نوشت افزار انجام دهند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم نوع دوست و خیّرین البرزی همچون گذشته، با مشارکت خود در این طرح خداپسندانه همدلی خود را به زیبایی هرچه تمام تر به نمایش گذارند.

انتهای پیام/
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات