چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 ارائه آب، برق و گاز به سازه‌های غیرمجاز ممنوع

رئیس دادگستری ساوجبلاغ از عملکرد قابل قبول قرار گاه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و به ادارات خدمات‌رسان تاکید کرد که اجازه ارائه برق، آب و گاز را به ساخت و سازهای غیر مجاز ندارند.

به گزارش رمزگشانیوز «احمد نوروزی» با بیان اینکه تشکیل این قرارگاه موجب شده تا از ابتدای سال جاری تا کنون با کاهش ساخت و سازها مواجه شویم، ادامه داد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی نیز با جدیت هر چه تمام تر در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: قانون برای مقابله با متخلفین کافی است و در این راستا طبق چهارچوب تعریف شده حرکت خواهیم کرد.

رئیس دادگستری ساوجبلاغ با تاکید بر این که فرهنگ‌سازی درست مانع افزایش این نوع ساخت و سازها می‌شود، افزود: در صورت بررسی و مشاهده اقدامات غیر قانونی در سطح شهرستان اقدامات لازم از سوی مراجع ذی ربط صورت می گیرد و برای جلوگیری از این نوع مشکلات باید فرهنگ سازی درست در این زمینه را در سطح شهرستان گسترش دهیم.

نوروزی افزود : حوزه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز باید برخورد جدی صورت گیرد و همه دستگاه‍‌های مرتبط باید به وظایف ذاتی خود با دقت نظر بیشتری عمل نمایند.

وی به ادارات خدمات‌رسان تاکید کرد اجازه ارائه برق، آب، گاز را به ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارند و کسانی که به صورت غیر مجاز از این خدمات استفاده می‌کنند بررسی و قطع خدمات و خاطیان به دادگاه معرفی شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات