جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توزیع 110 هزار تبلت دانش‌آموزی در کشور

مدیرعامل صنایع آموزشی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان کشور اعلام کرد: ۱۱۰ هزار تبلت دانش‌آموزی در استان‌ها به منظور دسترسی به فضای آموزشی توزیع می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز «علی محمد مصلحی» گفت: اکنون آموزش از راه دور به دلیل شیوع کرونا از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

وی تصریح کرد: از اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۹ حوزه آموزشی صندوق ذخیره فرهنگیان کشوراقدام به برنامه‌ریزی برای برخوردار شدن دانش آموزان از تبلت دانش‌آموزی کرد.

وی با اشاره اینکه در ۱۵ شهریورماه با وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه‌ای به منظور تهیه تبلت دانش‌آموزی منعقد شده است، اضافه کرد: برای تامین قطعات با کشور مالزی و چین رایزنی شد.

وی تصریح کرد: پس از ترخیص قطعات خریدارشده، عملیات مونتاژ تبلت‌های دانش‌آموزی در تهران آغاز می‌شود.

مصلحی با بیان اینکه برنامه نصب شده بر روی نرم افزار تبلت‌های دانش‌آموزی رویکرد تربیتی دارد، یادآورشد: این برنامه توسط کارشناسان مخابرات ضمن نظرخواهی از کارشناسان تربیتی تهیه و تنظیم می‌شود.

وی قیمت یک دستگاه تبلت دانش آموزی را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان ذکر کرد و گفت:تبلت‌های دانش‌آموزی دارای خدمات پس از فروش به مدت ۱۸ ماه است.

مدیرعامل صنایع آموزشی صندوق ذخیره فرهنگیان کشور افزود: اندازه تبلت‌های دانش‌آموزی هشت اینج با نرم افزارهای تعریف شده‌ای همانند تماس تصویری، صوتی و متن فایل است و به صورت اقساط در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات