پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

البرز به حالت آماده باش درآمد

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز گفت: این استان برای مواجهه با مخاطرات و سوانح طببیعی فصول پاییز و زمستان به حالت آماده باش در آمده است.

به گزارش رمزگشانیوز  «محمد رضا فلاح‌نژاد» افزود: بر این اساس دستورالعمل اقدامات احتیاطی (آمادگی) و پیشگیرانه فصول پاییز و زمستان، به منظور مطالعه دقیق و اتخاذ تدابیر مدیریتی درحوزه مسئولیتی و هماهنگی با دستگاه‌های مسئول با توجه به شرایط اقلیمی مناطق استان البرز به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تاکیدات استاندار البرز  و رییس ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اهمیت با بهره‌گیری از تمام ظرفیت منطقه‌ای و استانی مورد توجه قرار گرفته است.

فلاح نژاد خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باتوجه به دستور‌العمل رییس سازمان مدیریت بحران و دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور عملکرد تک تک فرمانداران، شهرداران و تمام دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به استان  البرز و شهرستان‌ها دراین زمینه مورد ارزیابی و سنجش قرار  می‌گیرد.

وی گفت: بر این اساس در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کوتاهی و سهل‌انگاری از سوی دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها  برابر ماده ۲۱ قانون جدید مدیریت بحران کشور اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات