سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیر عامل بیمارستان امام خمینی:

با افزایش ابتلاء به کرونا اقتصاد درمان شکست می‌خورد

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی گفت: با افزایش ابتلاء به بیماری کرونا، شاهد شکست اقتصاد درمان خواهیم بود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مهدی خسروی» در نشست خبری که عصر شنبه برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر، اظهار کرد: حدودا ۳۰۰ نیرو در این بیمارستان فعالیت داست و سعی کردیم مجموعه با همین تعداد ادامه فعالیت داشته باشد و تعدیل نیرو نداشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای مجموعه امام خمینی کرج بالغ بر ۱۰ هزار ساعت اضافه کاری دارند، عنوان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم در راستای بهبود وضعیت تلاش کردیم.

خسروی بابیان اینکه به راه‌اندازی مجدد بیمارستان امام خمینی (ره) امید داشتیم، گفت: حدودا یک ماه است که تعرفه خصوصی را برای این بیمارستان گرفتیم.

وی با اشاره به تلاش‌های دیگر سازمان‌های استان در راستای راه‌اندازی مجدد بیمارستان امام خمینی، گفت: وزارت بهداشت نیز برای راه‌اندازی مجدد این بیمارستان همکاری کرد.

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به راه‌اندازی بخش‌های زایمان، قلب، بیماری‌های تخصصی و غیره در این بیمارستان، خاطرنشان کرد: واحدهای مختلف تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی آماده جذب بیماران است.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی اولین بیمارستان خصوصی است که بیماران کرونایی را در اسفند ماه پذیرش کرده است، خاطرنشان کرد: با افزایش کرونا، اقتصاد درمان شکست می‌خورد، پس می‌طلبد همشهریان عزیز در راستای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا همکاری داشته باشند.

خسروی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل میراث فرهنگی استان البرز، گفت: طبق این تفاهم‌نامه بیمارستان امام خمینی به عنوان بیمارستان مجهز معرفی شده است.

وی با بیان اینکه پزشکان طب اورژانس در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی فعالیت دارند، تصریح کرد: این پزشکان به طور ۲۴ ساعته آماده خدمات‌رسانی به بیماران هستند.

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه با خصوصی شدن تعرفه این بیمارستان، دریافتی کارکنان نیز افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: با راه‌اندازی این بیمارستان معوقات کارکنان نیز پرداخت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از  انجام جراحی چاقی در بیمارستان امام خمینی خبر داد و گفت: از روز دوشنبه تمام حوزه‌های تخصصی بیمارستان امام خمینی فعال خواهد شد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات