پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۳۱ مصدوم و ۲ فوتی در تصادف زنجیره‌ای آزادراه کرج

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج با ۳۱ مصدوم و دو فوتی خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ دکتر «مهرداد بابایی» ضمن اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج- قزوین اظهار کرد: در این حادثه، یک فقره تصادف زنجیره‌ای میان یک تریلر، یک اتوبوس و سه دستگاه خودرو سواری بامداد روز جمعه در لاین شمالی اتوبان در نزدیکی پل نظرآباد به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اینکه در این سانحه اتوبوس مسافربری واژگون شد، افزود: بنابر اعلام راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این اتوبوس با ۴۰ سرنشین از تهران به مقصد میانه در حرکت بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: به دنبال اعلام این حادثه، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و شش دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در حادثه فوق در مجموع ۳۱ مصدوم بالغ بر ۲۰ آقا و ۱۱ خانم از خدمات اورژانس البرز بهره‌مند شدند و در این میان ۱۷ نفر از این مصدومین به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند.

دکتر بابایی گفت: هشت نفر از مصدومین این حادثه به بیمارستان امام حسن (ع) شهرستان نظرآباد و پنج نفر نیز به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهر هشتگرد منتقل شدند.

وی تاکید کرد: سه مصدوم به بیمارستان ولیعصر آبیک و یک مصدوم به دی کلینیک هشتگرد منتقل شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز عنوان کرد: ۱۴ نفر از مصدومین در محل وقوع حادثه از خدمات درمان سرپایی تکنسین‌های اورژانس استان برخوردار شدند.

وی گفت: متأسفانه این حادثه دو نفر فوتی آقا داشت که یکنفر از آنها در محل سانحه در دم جان باخت و نفر دوم نیز به علت شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان امام حسن (ع) جان خود را از دست داد.

دکتر بابایی بیان کرد: خوشبختانه حال مصدومین حادثه رو به بهبودی می‌باشد.

انتهای پیام/
   
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات