جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر فاقد متقاضی در شهرجدید هشتگرد

با حضور «یداله رحمانی» عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور پروژه‌های مسکن مهر راکد و فاقد متقاضی شهرجدید هشتگرد به صورت ویدئو کنفرانس، بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور با اشاره به عملکرد خوب شهرهای جدید در توسعه مسکن ارزان قیمت، تعیین تکلیف پروژه‌های فاقد متقاضی را با توجه به افزایش قیمت مسکن در تهران و سایر کلان شهرها موثر دانست و بیان کرد: بدون شک این مهم و همزمان افتتاح پروژه‌های مسکن‌مهر و البته احداث واحدهای مسکونی دیگر در قالب طرح اقدام‌ملی مسکن در شهرهای جدید ازجمله شهرجدیدهشتگرد در کنترل قیمت اجاره بها مسکن مهم است لذا در نظر است در شهرجدیدهشتگرد نیز ۷ هزار واحد در قالب طرح اقدام‌ملی مسکن احداث شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز با اشاره به تعداد واحدهای مسکن مهر راکد و فاقد متقاضی در شهر جدید هشتگرد گفت: در شهرجدیدهشتگرد ۱۴ هزار و ۶۸۰ واحد فاقد متقاضی وجود داشت که ۲ هزار و ۳۱۷ واحد آن عارضه دار و دارای مشکل حقوقی بوده است.

«مسعود حق لطفی» افزود: در زمان حاضر ۱۴۰۰ واحد عضو موثر و ثبت نامی جدید دارد و ۸ هزار و ۸۰۲ واحد راکد و فاقد متقاضی است و۲ هزار و ۸۹ واحد نیز به دلیل عدم آورده و پرداختی زیر ۵ میلیون تومان از سامانه حذف شده‌اند.

شایان ذکر است در نشست تعیین تکلیف واحدهای فاقد متقاضی مقرر شد، بخشی از این واحدها به طرح اقدام ملی مسکن و بخشی به خودمالکی واگذار گردد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات