جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح چند پروژه ملی از سوی رئیس‌جمهور

رئیس‌جمهور از طریق ویدئوکنفرانس چند طرح ملی در بوشهر و آذربایجان غربی را افتتاح کرد.

به گزارش رمز گشا نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز(پنج شنبه 15 خرداد) از طریق ویدئو کنفرانس چند طرح ملی را افتتاح کرد.

بهره برداری از واحد یک بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه، بهره برداری از طرح‌های افزایش ظرفیت، توسعه و بهینه سازهای پست‌های برق استان بوشهر و بهره برداری از سد اشنویه (چپرآباد) از طرح‌هایی بود امروز با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در مجموعه حافظیه سعدآباد به بهره برداری رسید.

روحانی پیش از افتتاح نیروگاه شماره یک بخش بخار سیکل ترکیب عسلویه، گفت: از ورزارت نیرو و شرکت‌های فعال، مهندسین و کارگرانی که در این زمینه زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم بدانند این افتتاح متعلق به دولت نیست، بلکه به همه آن‌هایی تعلق دارد که شبانه‌روز در طول این سه سال تلاش کردند، اظهار کرد: دولت تجهیزات و اعتبارات این پروژه را تأمین کرده و این پروژه، اقدامی ملّی است و همه درست به دست دادند تا این پروژه به این نقطه مطلوب برسد.

رئیس جمهور در ادامه، طرح‌های اصلاح و بهینه سازی پروژه‌های شبکه توزیع برق استان بوشهر و یک سد اُشنویه را در استان آذربایجان غربی افتتاح کرد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات