دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده سپاه البرز: دشمن را از کرده خود پشیمان می‌کنیم

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: اسراییل غاصب پاسخ سختی را در این زمینه دریافت خواهد کرد. ماجواب می‌دهیم به طوری که دشمن را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

البرز- رمزگشانیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: طوفان‌الاقصی برگ جدیدی در حوزه تقابل جبهه مقاومت و رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا رقم زد.
وی بیان کرد: همه ما در جریان اتفاقات و معجزات این عملیات هستیم به طوری که اکنون ۶ ماه از این عملیات می‌گذرد و هنوز اسراییل غاصب نتوانسته ضرباتی که بر پیکره آن وارد شده را ترمیم کند.
فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: غاصبان قدس شریف بیش از ۳۳ هزار انسان بی‌گناه را به شهادت رسانده و هر جنایاتی که به دستشان می‌رسد مرتکب می‌شوند که دراین جا می‌بینیم کسی نمی‌تواند ادعا کند که رژیم غاصب پیروز شده است .
وی یاد آورشد: رژیم صهیونیستی فقط با حماس درگیر نیست بلکه با حزب‌الله، یمن و سوریه درگیر شده و هر روز ضربه می‌خورد بنابراین در ابعاد مختلف برای جبران ضربات دست به اقداماتی می‌زند؛ دشمن امروز کلافه شده است.
حیدرنیا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: انتقام خوبی گرفته می‌شود و با توجه به فرمایشات معظم له دشمن را پشیمان می‌کنیم .
وی گفت: رژیم صهیونیستی از دیروز بیشتر سفارتخانه‌ها را در کشورها از ترس و هراس به وجود آمده از انتقام ایران اسلامی تخلیه کرده است، چراکه نمی‌داند چه جوابی خواهیم داد؛ ماجواب می‌دهیم به طوری که دشمن را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.
حیدرنیا تاکید کرد: باید همه ملاحظات را داشته باشیم چراکه فقط دشمن خارجی نداریم برخی از دشمنان داخلی در وضعیت ارز، طلا و سکه اختلال ایجاد می‌کنند و اقتصاد را برهم می‌زنند.
وی در پایان از تلاش‌های انجام شده طی سال گذشته در استان البرز برای جبران عقب‌ماندگی‌های این استان قدردانی کرد و گفت: درسفر ۱۷ آذرماه سال ۱۴۰۲رئیس جمهور به این استان گام‌های موثری برای توسعه البرز با مشارکت مردم برداشته شد.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات