شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورود پلیس البرز به پرونده ۳۰۰ میلیارد ریالی اخلال در نظام اقتصادی

فرمانده انتظامی البرز گفت: با ورود پلیس امنیت اقتصادی به پرونده رفع تعهد ارزی یک شرکت داروسازی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، با همکاری مسئولان این شرکت و بانک مربوطه، تعهد ارزی مورد اشاره ایفا شد.

البرز_ رمزگشانیوز؛ پلیس البرز نوشت: سردار حمید هداوند روز پنجشنبه اظهار کرد : در پی ارجاع یک فقره پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق دریافت ارز و عدم ایفای تعهدات ارزی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به پلیس امنیت اقتصادی البرز، تیمی ویژه از کارآگاهان این پلیس بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار داد.
وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد که یک شرکت داروسازی در سال ۱۴۰۰ اقدام به دریافت ارز برای واردات مواد اولیه کرده و در تاریخ مقرر در خصوص رفع تعهد ارزی و پرداخت ریالی آن اقدامی نکرده است.
فرمانده انتظامی استان البر اضافه کرد: پس از بررسی های مقدماتی و جمع آوری مستندات متقن، مدیرعامل شرکت دریافت کننده ارز با هماهنگی مقام قضایی به پلیس امنیت اقتصادی دعوت و در خصوص موضوع تذکرات لازم داده شد.
هداوند بیان کرد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که شرکت یادشده پس از ورود پلیس به موضوع نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود به میزان بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اقدام کرده است.
 
دستگیری سارق حرفه ای با ۲۰ سرقت در کرج
فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای قطعات خودرو با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ پیمان گودرزی اظهار کرد : در پی وقوع چند فقره سرقت باطری و قطعات خودرو در ولدآباد محمدشهرکرج، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس کلانتری ۴۴ ولدآباد قرار گرفت.
وی گفت: مأموران پلیس با انجام اقدامات و تحقیقات میدانی در نهایت هویت یک سارق سابقه دار را در زمینه این سرقت ها شناسایی کرده و وی را در یک عملیات ، حین ارتکاب به سرقت دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو در سطح شهرستان کرج اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات