شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

ابراهیم رضاپور کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در نشست خبری:

نماینده باید مطالبه گر باشد

نظام پارلمانی(مجلس) دومین رکن مردم سالاری است که مردم در شکل‌گیری آن نقش اصلی را ایفا می‌کنند. در جمهوری اسلامی شاهد برگزاری دوره‌های متعدد انتخابات مجلس بوده‌ایم که ضامن این اصل مهم است. 

البرز- رمزگشانیوز؛ نشست خبری ابراهیم رضاپور، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز شنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه البرز برگزار شد.
رضاپور که از کهنه سربازان دفاع مقدس است در این جلسه هم اندیشی به اهمیت جایگاه مجلس اشاره کرد و گفت: نظام پارلمانی(مجلس) دومین رکن مردم سالاری است که مردم در شکل‌گیری آن نقش اصلی را ایفا می‌کنند. در جمهوری اسلامی شاهد برگزاری دوره‌های متعدد انتخابات مجلس بوده‌ایم که ضامن این اصل مهم است. 
وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات و مشارکت بالا گفت: آنچه نیاز است مردم درخصوص اهمیت مشارکت بالا بدانند این است که هر چه مشارکت در انتخابات پایین‌تر باشد راه برای ورود افرادی با شایستگی کمتر باز می‌شود و در آینده شاهد مجلسی ضعیف خواهیم بود. مجلس ضعیف توانایی قانون‌گذاری صحیح و صیانت از حقوق مردم را ندارد.
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این موضوع که نماینده باید روحیه مطالبه‌گری داشته باشد نیز گفت: امروزه عنوان مطالبه گری بسیار رایج شده است، اما آنچه این عنوان را به عمل نزدیک می‌کند شکل‌گیری مجلسی قوی است که با مشارکت بالا شکل گرفته و توان صیانت از حقوق یک ملت را دارد. نماینده ای که با رای بالا روی صندلی مجلس بنشیند با پشتوانه مردمی می‌تواند از حقوق شهروندان حوزه انتخابیه خود دفاع کند. 
رضاپور در ادامه این نشست ضمن درخواست از اصحاب رسانه برای مقابله با رسانه‌های معاند در جنگ نرم رسانه ای گفت: در ماه‌های اخیر شاهد هستیم که رسانه‌های معاند سعی کرده‌اند مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند، این سوال پیش می آید که این اقدام چه نفعی برای معاندان ایران اسلامی دارد؟ دشمنان جمهوری اسلامی طی سال‌های متمادی دریافته‌اند که مشارکت ضعیف به شکل گیری نهاد حاکمیتی ضعیف منجر خواهد شد. خوشبختانه با وجود ملتی بیدار و همیشه در صحنه ایران، دشمنان از رسیدن به اهداف خود بازمانده‌اند.
این مدرس دانشگاه در بخش دیگری به برنامه‌های آینده خود پرداخت و گفت: بازنگری قوانین به خصوص در بخش اقتصادی، توجه به وضعیت بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه، تلاش برای ارتقا وضعیت معیشت مردم، حضور در جمع مردم و ارتباط مستقیم با آن‌ها، استفاده از تیم‌های مشاوره و کارشناسی در موضوعات مختلف فارغ از جبهه گیری‌های سیاسی و پیگیری قانون شفافیت مدیران برخی از برنامه‌های اینجانب است.
وی در پایان به بتادل نظر دو سویه با اصحاب رسانه که موضوعات مختلف را شامل می‌شد، پرداخت.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات