شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورهای ارتباطی هر هفته ارزیابی می‌شوند

رئیس سازمان تنظیم مقررات با تأکید براینکه اپراتورهای ارتباطی پس از افزایش تعرفه در سال جاری هر هفته ارزیابی می‌شوند، گفت: به زودی نتیجه ارزیابی از پیشرفت آنها در حوزه اینترنت اعلام می‌شود.

فناوری- رمزگشانیوز؛ مهر نوشت: امیر محمد زاده لاجوردی در خصوص تغییر تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی در سال ۱۴۰۳ گفت: تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی در سال جاری، تغییر و افزایش ۳۰ درصدی داشته است و برای سال آینده یعنی سال ۱۴۰۳ هنوز پیش بینی برای تغییر تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی نداریم.
وی در خصوص وضعیت ارزیابی اپراتورهای ارتباطی بعد از افزایش تعرفه گفت: عملکرد اپراتورهای ارتباطی پس از گران شدن تعرفه هر هفته ارزیابی می‌شود.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بر این اساس افزایش سایت‌های نسل پنجم به ۱۰ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳، افزایش پوشش نسل چهارم در کشور به ۹۶ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳ و همچنین افزایش سی درصدی میانگین سرعت اینترنت در شش ماه آینده از جمله شروط رگولاتوری برای مدیرعاملان اپراتورهای ارتباطی است که این شروط را پذیرفته‌اند.
وی افزود: این تعهدات به صورت الحاقیه به پروانه فعالیت آنها پیوست شده و در صورت عدم ایفای تعهدات در موعد مقرر جریمه برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.
لاجوردی در پاسخ به این پرسش که آیا تا کنون اپراتوری مورد تذکر یا جریمه قرار گرفته است یا نه گفت: در موعد مقرر حتماً وضعیت پیشرفت اپراتورها و نتیجه ارزیابی از عملکرد آنها را در این خصوص اعلام می‌کنیم.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات